Kandydatura posła Koalicji Obywatelskiej Wojciecha Króla do Rady Mediów Narodowych została pozytywnie zaopiniowana przez Sejmową Komisja Kultury i Środków Przekazu. Sejm będzie głosował w tej sprawie w czwartek.
Nowe wydania talk-show „Mówię Wam” Mateusza Hładkiego będą się pojawiać na antenie TVN7 aż do połowy grudnia. Stacja podjęła decyzję o wydłużeniu serii w związku z zadowalającymi wynikami oglądalności.
Z początkiem grudnia na Kanale Zero zadebiutuje cotygodniowy program „Absolutne Zero”. Będą go prowadzili raperzy Tede i Wuwunio, jedni z gospodarzy porannego pasma kanału.
Wydawcy z trzech europejskich organizacji krytykują Google za niespodziewane testy, w ramach których wykluczono ich treści z wyszukiwarki. Koncern wezwano do natychmiastowego wstrzymania projektu.
Subskrybenci Disney+ w ostatnich dniach otrzymują wiadomość e-mail zatytułowaną „Ważne zmiany dotyczące Twojej subskrypcji”. Platforma informuje, że użytkownicy mogą zaakceptować nową, wyższą cenę za pakiet Premium, zdecydować się na tańszy plan Standard lub anulować usługę.
Z początkiem grudnia Tomasz Michalski obejmie w Ringier Axel Springer Polska nowo utworzone stanowisko zastępcy digital publishing directora. Do firmy wraca po sześciu latach pracy w Grupie Wirtualna Polska.
Telewizja Polska, Polskie Radio i Radio Kraków mają ponad 40 mln zł zaległości w opłacaniu tantiem do organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Nadawcy tłumaczą to problemami finansowymi, które wywołała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
Telewizja wPolsce24 (Fratria) do ramówki wprowadziła „Wiadomości poranne”. W efekcie jej pasmo informacyjno-publicystyczne startuje godzinę wcześniej niż dotychczas.
Średnio 891 tys. widzów śledziło w TVN 13. edycję programu “MasterChef” - wynika z danych Nielsena. W porównaniu do poprzedniego sezonu program stracił widzów, ale stacja TVN w paśmie emisji kulinarnego show była liderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych.
Władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odniosły się do szeroko komentowanego w branży marketingowej przetargu reklamowego marki Lipton, do którego zaproszono kilkanaście agencji, a obecny na spotkaniu z nimi audytor nie potrafił odpowiedzieć na większość ich pytań. Marketer podczas spotkania wysłuchał argumentacji SAR, ale trwającego postępowania nie wstrzymał.
National Basketball Association i Warner Bros. Discovery kończą spór prawny i zacieśniają współpracę. Właściciel m.in. TVN i serwisu streamingowego Max zyska na 11 lat prawa do transmisji rozgrywek NBA. Umowa dotyczy też Polski, gdzie do końca sezonu 2024/2025 prawa ma Canal+.
Czwarty sezon programu “Azja Express” oglądało na antenie TVN średnio 756 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Stacja TVN w porze emisji show była liderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych. Już zapowiedziano kolejną edycję.
Za pośrednictwem multipleksu eksperymentalnego firmy BCAST w Warszawie ponownie można słuchać Radia Parada z Łodzi. Emisja stacji poprzez DAB+ w stolicy Polski była niedostępna przez ponad dwa miesiące.
W piątek 6 grudnia o godz. 18.45 Telewizja Polsat po raz 21. wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy.
Już od najbliższej soboty Extreme Channel będzie emitował wydarzenia Kombat Pro Wrestling. KPW to jedna z najważniejszych federacji wrestlingu w Polsce, organizująca już od dekady widowiska z udziałem znanych zawodników z kraju i świata.
W grudniowym cenniku reklamowym opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej najwyżej wyceniono spoty przy serialu “M jak miłość”. Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy “Barwach szczęściach”, transmisji z Pucharu świata w skokach narciarskich czy koncercie sylwestrowym.
W grudniu na antenę telewizyjnej Dwójki trafi pierwszy sezon serialu „Kruk”. To kolejna produkcja z oferty Canal+, która w tym sezonie będzie mieć swoją premierę w Telewizji Polskiej.
Od środy w menu restauracji McDonald's w Polsce ponownie pojawi się Burger Drwala, na razie tylko w wersji klasycznej. Tydzień później - kolejne jego wersje.
Dziennikarz i popularyzator wiedzy Maciej Kawecki zadebiutował w radiowej Jedynce. Będzie się pojawiał na antenie raz w tygodniu w przeglądzie informacji ze świata nauki i technologii.
Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią podstawę polskiej gospodarki, generując blisko połowę PKB. Jednak w warunkach dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej, pełnej wyzwań takich jak inflacja, rosnące koszty prowadzenia działalności czy trudności w utrzymaniu płynności finansowej, wiele firm zmaga się z codziennymi problemami finansowymi. Faktoring, coraz popularniejsze narzędzie finansowe, może być odpowiedzią na część tych kłopotów. Ale czym dokładnie jest faktoring i jakie korzyści przynosi przedsiębiorcom? Czy to narzędzie finansowe rzeczywiście wspiera rozwój małych i średnich firm?