10 nowych osób w UM. Beata Leszko, Andrzej Charyta i Anna Oździńska senior media plannerami buyerami
W domu mediowym UM (poprzednio Universal McCann) pracę w zespołach klienckich zaczęli Andrzej Charyta, Anna Treblińska, Beata Leszko, Anna Oździńska, Hanna Jaskułowska i Maciej Derlukiewicz, w dziale internetowym - Piotr Ślęzak, Erwin Zaremba i Sara Frątczak, a w dziale social media - Ewelina Nowak.
Beata Leszko, Andrzej Charyta i Anna Oździńska objęli w UM funkcje senior media plannerów buyerów. Leszko wcześniej pracowała w Telewizji Polskiej, MEC, ZenithOptimedia, a ostatnio w Burda International Polska. Z branżą mediową jest związana od 25 lat. Andrzej Charyta poprzednio pracował w MEC, gdzie realizował projekty m.in. dla Hortexu, Nestle i Orange. Ma 8 lat doświadczenia w branży. Anna Oździńska przeszła z SMG, gdzie załajmowała się obsługę takich firm jak GSK, Alcon, Bank BPH i Sklepy Komfort.
Anna Treblińska objęła w UM funkcję media plannera buyera. Z branżą mediową jest związana od 4 lat.
Hanna Jaskułowska i Maciej Derlukiewicz zaczęli pracę w firmie jako junior media plannerzy buyerzy. Jaskułowska poprzednio pracowała w Maxus, a Derlukiewicz przez ostatni rok zajmował się mediami pozainternetowymi w SMG.
W dziale internetowym UM pracować jako senior digital planner buyer zaczął Piotr Ślęzak, jako junior digital planner buyer - Erwin Zaremba, a jako digital media assistant - Sara Frątczak. Ślęzak poprzednio był związany z Media Direction OMD, a wcześniej pełnił funkcję traffic digital w kilku stacjach telewizyjnych. Zaremba przedtem był zatrudniony w Antygrupie i Polska Press Grupie jako specjalista w zakresie reklamy, sprzedaży i obsługi klienta. Sara Frątczak ostatnio pracowała SMG, gdzie zajmowała się planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w telewizji.
Z kolei Ewelina Nowak objęła funkcję social development managera w social mediowym dziale UM. Poprzednio pracowała w SMG.
Dołącz do dyskusji: 10 nowych osób w UM. Beata Leszko, Andrzej Charyta i Anna Oździńska senior media plannerami buyerami