Burger Drwala już w McDonald's. Cena może zaskoczyć
Od środy w restauracjach sieci McDonald's można już kupić Burgera Drwala. Na razie tylko w wersji klasycznej. Kosztuje tyle samo, co rok temu.
Burger Drwala to sezonowy burger, który pojawia się w ofercie Mcdonald's w okresie zimowym. Składa się z kotleta wołowego, plastra panierowanego kotleta serowego, chrupiącego bekonu i dodatków w puszystej serowo-bekonowej bułce. Na razie dostępny jest w wersji klasycznej i kosztuje tyle, co przed rokiem- 24,90 zł. Za zestaw z frytkami i napojem zapłacimy 32,90 zł. Za kilka dni oferta Burgera Drwala zostanie poszerzona o inne wersje smakowe, m.in. Burgera Drwala z kurkami. Ich cen jeszcze nie podano.
Gigantyczna interaktywna kolorowanka
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala do McDonald’s, towarzyszy kampania. W poprzednich latach na mapie Polski pojawiła się restauracja z iście bajkowym, lodowym wnętrzem czy wydziergana z włóczki, która cieszyła mieszkańców Ustronia. Rok temu Mak w Łodzi zamienił się w największą grę planszową w kraju. W tym roku wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w wielką, interaktywną kolorowankę.
- Wiemy o tym, jak wielu gości naszych restauracji co roku oczekuje powrotu Burgera Drwala do McDonald’s. Nie tylko samego powrotu do oferty, ale też doświadczeń płynących z przyniesienia przez niego „Lepszej strony zimy”. W tym sezonie po raz kolejny obraliśmy za cel odczarowanie szarej, chłodnej rzeczywistości i postanowiliśmy przemycić do niej nieco kolorów za pomocą interaktywnej kolorowanki. Wierzymy, że dzięki niej mieszkańcy Wrocławia, jak i wszystkie osoby odwiedzające restaurację, będą mogli razem malować tegoroczną zimę w przyjemniejszych barwach - mówi Jakub Strutyński, field marketing manager McDonald’s Polska.
Wrocławianie spróbują nowości wcześniej
Restauracja we Wrocławiu otwarta jest od 20 do 27 listopada w godz. 7:00 – 2:00. Goście McDonald’s mogą na miejscu nie tylko wziąć udział w zorganizowanej akcji, polegającej na kolorowaniu zewnętrznych ścian lokalu oraz jego otoczenia, ale i spróbować jako pierwsi nowości - Burgera Drwala z Kurkami. Dodatkowo, obok Burgera Drwala klasycznego oraz wariantu z kurkami, we Wrocławiu pojawiają się również przedpremierowo jego pozostałe odsłony: z kurczakiem, żurawiną oraz chrzanem. Pełna oferta Burgera Drwala będzie dostępna we wszystkich restauracjach zlokalizowanych w Polsce już od 27 listopada.
W ramach tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy” zaplanowano emisję spotu zrealizowanego w wyjątkowej restauracji we Wrocławiu oraz działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH. Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast jego produkcją zajęła się Papaya Films. Metamorfozę restauracji powierzono agencji Plej. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, a social media Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Burger Drwala już w McDonald's. Cena może zaskoczyć