10. urodziny Wizz Air. Rusza międzynarodowa kampania
Z okazji 10. urodzin linii lotniczych Wizz Air - pod hasłem „Wizz Air odmienił życie. 69 milionów razy” - ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa. Realizowana ona jest przez agencję Fenomem.
Motywem przewodnim kampanii są historie pasażerów, których życie odmieniło się w ciągu tych lat. Jego podstawą są prawdziwe historie, uzyskane poprzez analizę insightów z social media w 10 krajach Europy. Działaniom promocyjnym przyświeca hasło „Wizz Air odmienił życie. 69 milionów razy.”.
Reklamy pojawiają się na nośnikach OOH w Polsce i m.in. na Węgrzech, Łotwie, Rumunii, Macedonii i Bułgarii. Akcję wspierają działania w social media i kampania online w dwudziestu językach.
Agencja Fenomem odpowiada za globalną obsługę Wizz Air kreatywnie, produkcyjnie i w zakresie social media już od czterech lat.
Planowaniem i zakupem polskich mediów zajęło się Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: 10. urodziny Wizz Air. Rusza międzynarodowa kampania