1000 gości na XVI Charytatywnym Balu Dziennikarzy. Aukcje z rekordem (foto)
Blisko 1000 gości uczestniczyło w XVI Charytatywnym Balu Dziennikarzy, który w sobotę odbył się w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. Aukcje przekazanych fundacji darów zakończyły się rekordowym wynikiem, a zebrane środki trafią do trzech fundacji.
- Jesteśmy bardzo zaskoczeni tym, jak hojni okazali się w tym roku darczyńcy. Podczas aukcji na balu wylicytowano dary za 250 500 zł - mówi Wirtualnemedia.pl Mateusz Hładki, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy. Najdrożej, bo aż za 45 tys. sprzedano kask Rafała Sonika. Z kolei automat do Coca-Coli przekazany przez Piotra Waltera zlicytowano za 40 tys. zł.
- Ponadto blisko 40 tys. zł pozyskaliśmy z aukcji w serwisie charytatywni.allegro.pl, gdzie swoje dary wystawali ludzie z całej Polski - dodaje Hładki. Środki przekazali też sponsorzy: Orlen (sponsor główny), PKO BP (mecenas projektu) oraz Tag Heuer i Szewczyk Auto.
Mateusz Hładki zapowiada, że ostateczna kwota zebranych pieniędzy zostanie ogłoszona po dokładnym podliczeniu. - Można już jednak powiedzieć, że to rekordowy bal. Poprzedni przyniósł bowiem 170 tys. zł - mówi Hładki. Zebrane środki trafią do Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”, które przeznaczą je na leczenie chorych dzieci.
>> XVI Charytatywny Bal Dziennikarzy (fotogaleria)
W XVI Charytatywnym Balu Dziennikarzy uczestniczyło około 1000 gości, przedstawicieli mediów, świata biznesu, polityki i kultury. - Nie były to tylko gwiazdy dziennikarstwa, ale po raz pierwszy pojawili się także młodzi dziennikarze, którzy nie bywali na poprzednich balach - zaznacza Mateusz Hładki.
- Sprzedaż biletów-cegiełek mieliśmy oficjalnie zakończyć w piątek, ale ponieważ dostawaliśmy ciągle telefony od dziennikarzy, deklarujących przyjście na imprezę, to cegiełki można było kupić nawet tuż przed samym balem - mówi nam prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy.
Imprezę poprowadziło trio dziennikarzy z trzech konkurujących ze sobą stacji - Agata Młynarska (TVP), Kinga Rusin (TVN) i Maciej Dowbor (Polsat). Podczas balu wystąpili Ewa Bem, Mrozu oraz dziennikarski zespół Poparzeni Kawą Trzy.
Charytatywny Bal Dziennikarzy po raz pierwszy odbył się w 1998 roku. Organizująca go Fundacja wspiera m.in. placówki opieki zdrowotnej, szpitale, instytucje opieki społecznej, domy dziecka, organizacje opiekujące się dziećmi, niepełnosprawnymi. Do tej pory, przy okazji podejmowanych przez Fundację działań, udało się zebrać łącznie ok. 3 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: 1000 gości na XVI Charytatywnym Balu Dziennikarzy. Aukcje z rekordem (foto)