17. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat
W niedzielę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz siedemnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Pod koniec tygodnia wystartuje kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Specjalny blok reklamowy będzie emitowany nie tylko na antenie Telewizji Polsat, a także w telewizji internetowej Ipla oraz na stronie Polsat.pl.
Tym razem w postać Świętego Mikołaja wcieli się Piotr Gąsowski, który w tej roli względem poprzednich lat zastąpi Krzysztofa Kowalewskiego. W spotach promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy wezmą udział także Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat oraz dziennikarz Jarosław Gugała.
- Włącz Polsat, 6 grudnia o 18.45. Ten prosty gest już od 17 lat ma niesamowitą moc. Dzięki niemu Fundacja Polsat może wspierać m.in. leczenie i rehabilitację swoich podopiecznych. Za tę ogromną pomoc dziękujemy wszystkim widzom, którzy co roku tak licznie zasiadają przed telewizorami by obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy - komentuje Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat. - W tej edycji mamy drobną zmianę, nasz etatowy Mikołaj - Pan Krzysztof Kowalewski, który jest z nami od samego początku, wybrał się na krótki „urlop”. Ale znalazł idealne zastępstwo, swojego przyjaciela, Piotra Gąsowskiego - dodaje.
W sobotę, 21 listopada br. ruszy kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Obejmie kanały z Grupy Polsat (na czele z główną stacją), serwis Ipla, radio Muzo.fm, nośniki DOOH oraz profile społecznościowe Grupy Polsat i Fundacji Polsat.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, ich reżyserem Maciej Kozłowski, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało średnio 4,18 mln widzów (przynajmniej przez 1 minutę było to 5,08 mln osób). Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,21 mln zł, a w ciągu dotychczasowych piętnastu edycji kampanii kwota ta wyniosła ponad 20 mln zł. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą ponad 36 tys. dzieci.
Dołącz do dyskusji: 17. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat