5,5 mln widzów Mikołajkowego bloku reklamowego
Nadany w Polsacie 6 grudnia o godz. 18.45 tuż przed Wydarzeniami "Mikołajkowy blok reklamowy" obejrzało średnio ponad 5,5 mln widzów. Dzięki temu udało się zebrać 840 tys. zł, które stacja przekaże na rzecz Fundacji Polsat. To rekord akcji Polsatu.
W tym roku wśród firm, które zdecydowały się wykupić reklamy były: Polska Telefonia Cyfrowa, Iberia Motor Company, GE Money Bank, Kraft Foods Polska, McDonalds Polska, Cyfrowy Polsat, Nestle Polska, Castorama, Bonduelle, Citibank, Danone, QXL Poland, Procter&Gamble, Mlekovita Spółdzielnia Mleczarska, Bank BPH, Unilever Polska, Liberty Seguros y Reaseguros, P4, Mattel Polska oraz BZ WBK AIB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych.
Charytatywny "Mikołajkowy Bok Reklamowy" zorganizowano w tym roku po raz czwarty. Rok temu obejrzało go ponad 5,1 mln widzów, a zebrano ok. 530 tys. zł. W sumie trzy poprzednie edycje przyniosły łączny dochód wynoszący ponad 1,7 mln zł.
Dołącz do dyskusji: 5,5 mln widzów Mikołajkowego bloku reklamowego