SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“7 Dni Puls Tygodnia” debiutuje w cenie 4,50 zł. Tomasz Sekielski felietonistą

Na rynku pojawił się pierwszy numer tygodnika społeczno-politycznego z przedrukami “7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise). Tytuł ukazał się w cenie 4,50 zł, a wśród jego felietonistów jest m.in. Tomasz Sekielski.

- Mam nadzieję, że „7 Dni Puls Tygodnia” będzie nową jakością na polskim rynku prasy. Co tydzień będziemy wybierali dla Państwa najciekawsze artykuły zarówno z prasy krajowej, jak i zagranicznej. Będziemy publikować materiały dotyczące wielkiej polityki, ważnych wydarzeń sportowych i kulturalnych, jak i te, pokazujące „zwykłe” problemy, z którymi musimy się zmagać każdego dnia - napisał we wstępniaku Piotr Nisztor, redaktor naczelny “7 Dni Puls Tygodnia”.

Tygodnik podzielony jest na takie działy jak Kraj, Ekonomia, Świat, Historia, Kultura, Prawo, Medycyna, Nauka, Turystyka, Sport i Rozrywka. Na okładce pierwszego wydania znalazł się Piotr Duda, szef “Solidarności”, a w tekście okładkowym redakcja podsumowuje jego ostatnią działalnością. Wśród autorskich materiałów redakcji jest też wywiad z adwokatem “Starucha”, nieformalnego przywódcy kibiców Legii Warszawa czy tekst o Torze Wyścigów Konnych na Służewcu.

Ponad połowę zawartości “7 Dni Puls Tygodnia” zajmują jednak przedruki z innych tytułów. Magazyn stawia na materiały z mediów lokalnych. - Wiele bardzo ważnych i istotnych wydarzeń opisywanych przez media lokalne nie ma bowiem większych szans przebicia się do szerszego grona odbiorców - pisze Nisztor. W pierwszym numerze znaleźć można artykuły z “Gazety Lubuskiej”, “Głosu Koszalińskiego”, “Nowej Trybuny Opolskiej” czy “Tygodnika Przasnyskiego”. Poza tym są tez materiały z tygodnika “Nie”, Natemat.pl, Polskiego Radia i TVN CNBC. Wszystkie przedruki publikowane są na podstawie umów z wydawcami.

Wśród felietonistów tytułu są: Tomasz Sekielski, Artur Kapelko (członek zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej), Krzysztof Cezary Buszman (poeta) i Grzegorz Kwolek (dziennikarz RMF FM), a także aktor Cezary Pazura, który jest twarzą kampanii promującej tygodnik. Przypomnijmy, że Sekielski wiosną br. współpracował krótko- jako autor artykułów i wywiadów - z tygodnikiem “Wprost” (przeczytaj o tym więcej).

Redakcja pisma liczy kilkanaście osób. Zastępcą redaktora naczelnego magazynu jest Artur Warcholiński, a sekretarzem redakcji - Maciej Stempurski.

Tygodnik “7 Dni Puls Tygodnia” liczy 84 strony, ukazał się w nakładzie 100 tys. egz. i w cenie 4,50 zł. Oznacza to, że magazyn kosztuje o 1 zł więcej niż “Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), z którym chce konkurować, ale mniej od większości tygodników opinii. Wydawca nie ujawnia, na jakąś sprzedaż liczy. “Tygodnik Angora” w I półroczu br. miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 333 044 egz. (więcej na ten temat).

Kampania wspierająca wprowadzenie pisma na rynek z udziałem Cezarego Pazury obejmuje billboardy, reklamy na autobusach i w bankomatach w dużych miastach. Akcję promocyjną przygotowała firma Valkea.

Wydawcą tytułu jest spółka Press Media Enterprise. Fundusze na start przedsięwzięcia dał jeden ze szwedzkich funduszy inwestycyjnych.

Dołącz do dyskusji: “7 Dni Puls Tygodnia” debiutuje w cenie 4,50 zł. Tomasz Sekielski felietonistą

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ols
moze byc ciekawie....
odpowiedź
User
ak.
nikt tego nie kupi
odpowiedź
User
ak
a dawanie na okładkę pierwszego numeru mordy prostaczka dudy odstraszy nawet emerytów :)
odpowiedź