“7 Dni Puls Tygodnia” debiutuje w cenie 4,50 zł. Tomasz Sekielski felietonistą
Na rynku pojawił się pierwszy numer tygodnika społeczno-politycznego z przedrukami “7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise). Tytuł ukazał się w cenie 4,50 zł, a wśród jego felietonistów jest m.in. Tomasz Sekielski.
- Mam nadzieję, że „7 Dni Puls Tygodnia” będzie nową jakością na polskim rynku prasy. Co tydzień będziemy wybierali dla Państwa najciekawsze artykuły zarówno z prasy krajowej, jak i zagranicznej. Będziemy publikować materiały dotyczące wielkiej polityki, ważnych wydarzeń sportowych i kulturalnych, jak i te, pokazujące „zwykłe” problemy, z którymi musimy się zmagać każdego dnia - napisał we wstępniaku Piotr Nisztor, redaktor naczelny “7 Dni Puls Tygodnia”.
Tygodnik podzielony jest na takie działy jak Kraj, Ekonomia, Świat, Historia, Kultura, Prawo, Medycyna, Nauka, Turystyka, Sport i Rozrywka. Na okładce pierwszego wydania znalazł się Piotr Duda, szef “Solidarności”, a w tekście okładkowym redakcja podsumowuje jego ostatnią działalnością. Wśród autorskich materiałów redakcji jest też wywiad z adwokatem “Starucha”, nieformalnego przywódcy kibiców Legii Warszawa czy tekst o Torze Wyścigów Konnych na Służewcu.
Ponad połowę zawartości “7 Dni Puls Tygodnia” zajmują jednak przedruki z innych tytułów. Magazyn stawia na materiały z mediów lokalnych. - Wiele bardzo ważnych i istotnych wydarzeń opisywanych przez media lokalne nie ma bowiem większych szans przebicia się do szerszego grona odbiorców - pisze Nisztor. W pierwszym numerze znaleźć można artykuły z “Gazety Lubuskiej”, “Głosu Koszalińskiego”, “Nowej Trybuny Opolskiej” czy “Tygodnika Przasnyskiego”. Poza tym są tez materiały z tygodnika “Nie”, Natemat.pl, Polskiego Radia i TVN CNBC. Wszystkie przedruki publikowane są na podstawie umów z wydawcami.
Wśród felietonistów tytułu są: Tomasz Sekielski, Artur Kapelko (członek zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej), Krzysztof Cezary Buszman (poeta) i Grzegorz Kwolek (dziennikarz RMF FM), a także aktor Cezary Pazura, który jest twarzą kampanii promującej tygodnik. Przypomnijmy, że Sekielski wiosną br. współpracował krótko- jako autor artykułów i wywiadów - z tygodnikiem “Wprost” (przeczytaj o tym więcej).
Redakcja pisma liczy kilkanaście osób. Zastępcą redaktora naczelnego magazynu jest Artur Warcholiński, a sekretarzem redakcji - Maciej Stempurski.
Tygodnik “7 Dni Puls Tygodnia” liczy 84 strony, ukazał się w nakładzie 100 tys. egz. i w cenie 4,50 zł. Oznacza to, że magazyn kosztuje o 1 zł więcej niż “Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), z którym chce konkurować, ale mniej od większości tygodników opinii. Wydawca nie ujawnia, na jakąś sprzedaż liczy. “Tygodnik Angora” w I półroczu br. miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 333 044 egz. (więcej na ten temat).
Kampania wspierająca wprowadzenie pisma na rynek z udziałem Cezarego Pazury obejmuje billboardy, reklamy na autobusach i w bankomatach w dużych miastach. Akcję promocyjną przygotowała firma Valkea.
Wydawcą tytułu jest spółka Press Media Enterprise. Fundusze na start przedsięwzięcia dał jeden ze szwedzkich funduszy inwestycyjnych.
Dołącz do dyskusji: “7 Dni Puls Tygodnia” debiutuje w cenie 4,50 zł. Tomasz Sekielski felietonistą