76 nominacji do Złotych Spinaczy, najwięcej dla Rc2 i Havas PR
Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Najwięcej zdobyły agencje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Havas PR Warsaw, Headlines Porter Novelli, Publicon i Biuro Podróży Reklamy.
Nominacje przyznano w 25 kategoriach konkursowych, z których w większości szansę na nagrodę mają po trzy projekty.
Wśród nominowanych znalazło się siedem projektów współtworzonych przez Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, sześć - przez Havas PR Warsaw oraz po cztery - przez Headlines Porter Novelli, Publicon i Biuro Podróży Reklamy.
Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 5 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie.
Konkurs jest organizowany przez Związek Firm Public Relations, a funkcję partnera audytującego pełni KPMG
NOMINACJE DO ZŁOTYCH SPINACZY 2014
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
• Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies
• Sygnity. We love I.T.! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
• Bankowy Ekosystem Smart – Bank Handlowy w Warszawie S.A. (Citi Handlowy)
PR produktu
• Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
• Suknia Carlo Rossi – ATW Communications
• „Kolorowa Polska – ogólnopolskie badanie na temat kolorów” Dekoral Fashion – Biuro Podróży Reklamy
Public Affairs i Lobbying
• Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations
• Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” - Publicon
Kampania Społeczna
• „Oglądam, czuję, myślę” – młodzi w kinie – Go Culture
• „Przytulenie ma znaczenie” – MSLGroup i Unlimited dla GlaxoSmithKline
• ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw
Komunikacja wewnętrzna
• Książka kucharska „Posmakuj świata z Polpharmą” – Polpharma
• „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska – Orange Polska i Havas PR Warsaw
• Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta – ING Usługi Finansowe
Event komercyjny
• Czekoladowy Weekend w Wedlu – 24/7 Communication
• Przyłapani na modzie – PR Inspiration
• Rozwój rynku mieszkaniowego w Polsce: Kongres Mieszkaniowy - Publicon
Event społeczny
• Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
• XIII Światowy Szczyt Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla – Vision Group
• Debata Europa Cafe – Citybell Consulting
• Mikroprzedsiębiorca Roku 2014 – Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Kurka Wolna – Havas PR Warsaw, Havas Media
• Launch marki COSTA COFFEE – Citybell Consulting dla CHI POLSKA
• Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl
Corporate Social Responsibility (CSR)
• Mistrzowie Kodowania – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
• Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania” – Tesco Polska, Garden of Words
• „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” – ZT Kruszwica S.A.
PR miejsca, miasta lub regionu
• Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
• #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon
• Wisła Warszawa – Ciesz się rzeką! – Partner of Promotion
Social media
• MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli
• MOŻNA INACZEJ – Pierwszy Internetowy Talent Show na Youtubie. – LifeTube i AccessPro
• #mojeklasyki – albo/albo
Bussiness-to-Bussiness PR
• Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna „Made in Poland”. – Headlines Porter Novelli
• „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy
• THINK BIG. Program UPC Biznes dla Firm. – UPC Polska
PR finansowy i relacje inwestorskie
• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
• „Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra” – NOBILI PARTNERS
• Komunikacja związana z Pierwszą Ofertą Publiczną ENERGA SA oraz debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie – InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
Media relations
• WBE: Inżynierowie – Informatycy – Żołnierze XXII-go wieku – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
• Działania media relations dla spółki Admiral Markets. Zbudowanie wizerunku analityków firmy jako ekspertów i liderów opinii na rynkach finansowych – NOBILI PARTNERS
• belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
• Mistrzowie Kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software - InnerValue - departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
• "Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra" - NOBILI PARTNERS
Finanse
• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli
• Bankowy Ekosystem Smart - Bank Handlowy w Warszawie (Citi Handlowy)
• Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta - ING Usługi Finansowe
Uroda i zdrowie - usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne
• "Przytulenie ma znaczenie" - MSLGROUP i Unlimited dla GlaxoSmithKline
• Ciśnienie na życie - Polpharma
• ZOBACZ CUKRZYCĘ - REDEFINICJA CUKRZYCY. - Havas PR Warsaw
Sektor spożywczy
• Prince Polo - w 100% polskie, kultowe na Islandii - Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
• "Z Kujawskim pomagamy pszczołom" - ZT Kruszwica S.A.
• Suknia Carlo Rossi – ATW Communications
Media i styl życia
• "Oglądam, czuję, myślę" - młodzi w kinie – Go Culture
• Porozmawiajmy o in vitro - MSLGROUP Poland we współpracy z TLC Polska (Discovery Networks)
• III edycja programu "Natalia Honorata Witalna - NHW" - Nestle Polska i Synertime
Kultura
• Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza - Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
• Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)
Sport, turystyka, rekreacja
• Apetyt na region. Podkarpackie smaki. - Citybell Consulting
• Zimowy Narodowy - Testa Communications i PL2012+
• "Orbis Business Mixer" – Public Dialog
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
• "Kolorowa Polska - ogólnopolskie badanie na temat kolorów" Dekoral Fashion - Biuro Podróży Reklamy
• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies
• WBE: Inżynierowie - Informatycy - Żołnierze XXII-go wieku - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
NGO i Sektor Publiczny
• Dick Dobrowolski, czyli "how to spin, how to win" – Publicon
• Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna "Made in Poland". - Headlines Porter Novelli
• #ratujrysie – Kolko Sp. z o.o.
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
• "Zrobimy Cię na Biało" - ATLAS i Telma Agency Communications
• "Coca-Cola Smak Wolności" - toast za Polskę - Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS/Coca-Cola Poland Services
• Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza - Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
• Suknia Carlo Rossi - ATW Communications
• "Podziel się tym, co masz najlepszego" Wprowadzanie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl - Biuro Podróży Reklamy
Efektywność
• Ciśnienie na życie – Polpharma
• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem - Hill+Knowlton Strategies
Dołącz do dyskusji: 76 nominacji do Złotych Spinaczy, najwięcej dla Rc2 i Havas PR