83 mln zł z reklam z Euro 2012 dla TVP, liderem Coca-Cola
Wpływy z reklam telewizyjnych przy wszystkich transmisjach meczów fazy grupowej Euro 2012 w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz TVP HD wyniosły ponad 83 mln złotych. Najwięcej na reklamy wydała Coca-Cola.
Z analizy Nielsen Audience Measuerment przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że przy 24 pierwszych spotkaniach Euro 2012, wyemitowano ponad 3 tysiące spotów, które łącznie zajęły prawie 12,5 godziny czasu antenowego.
>>> McDonald's i Warka najmocniej reklamowe przy Euro 2012. „TVP odstraszyła reklamodawców”
Korporacje, które wydały najwięcej na reklamę przy dotychczasowych meczach Euro 2012 to: Coca-Cola (9 mln zł), McDonald’s (8,3 mln zł) i Hyundai - Kia Group (5,25 mln zł). Cztery pierwsze miejsca w zestawieniu zajęli oficjalni sponsorzy Euro 2012.
>>> Przynajmniej jedną minutę meczów Euro 2012 obejrzało 31,5 mln osób
Dołącz do dyskusji: 83 mln zł z reklam z Euro 2012 dla TVP, liderem Coca-Cola