SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

9 na 10 marketerów wykorzystuje Facebooka

Spośród mediów społecznościowych, zdecydowanie najpopularniejszym narzędziem marketingowym wśród marketerów jest Facebook.

Z badania przeprowadzonego przez serwis Social Media Examiner wynika, że 92 proc. marketerów wykorzystuje Facebook jako narzędzie marketingowe.

Drugim najczęściej wykorzystywanym serwisem społecznościowym przez marketerów jest Twitter (84 proc.), a następne w kolejności są LinkedIn (71 proc.), blogi (68 proc.) oraz YouTube lub inne strony wideo (56 proc.). Na ostatnim miejscu znalazł się tymczasem MySpace (6 proc.).

Facebook jest także portalem społecznościowym, o którym największy odsetek marketerów (70 proc.) chce dowiedzieć się więcej. Tuż za nim znalazły się blogi (69 proc.), a najmniej wskazań ponownie otrzymał MySpace (10 proc.).

Social Media Examiner umieścił link do swojego badania na Twitterze, który pojawił się także na stronach innych portali społecznościowych, w tym Facebook i LinkedIn. Serwis rozesłał go także do 50 tys. marketerów. W ciągu 10 dni udział w ankiecie wzięły 3.342 osoby.

Dołącz do dyskusji: 9 na 10 marketerów wykorzystuje Facebooka

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hypester
i 9/10 marketerow powinno korzystac z aplikacji do monitoringu opinii i dyskusji w social media, zeby wiedziec co naprawde dzieje sie z wizerunkiem ich marki.... a chyba tak nie jest? Poleca jednak sprawdzic np. erudito.pl, zaraz odpalaja wersje testowe analizatora e-PR. Ciekawe, semantyczne rozwiaznie.
odpowiedź