SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

A$AP Rocky, Lucy Walters, Julia Morrison, Anna Zahn i John Rue w nowej kampanii Mercedesa „Grow up” (wideo)

Mercedes Benz rozpoczyna projekt marketingowy pod hasłem „Grow up”. Tworzy go cykl filmów z udziałem znanych osób, wśród których są m.in. rapoer A$AP Rocky, Lucy Walters, Julia Morrison, Anna Zahn i John Rue. Każdy z filmów opowiada o konkretnych życiowych sytuacjach.

Kampanię pod hasłem „Grow up” rozpoczyna trwający blisko półtorej minuty film-trailer z raperem A$AP'em Rocky w roli głównej. Zaczyna on monolog, w którym mówi m.in. o tym, że gdy człowiek dorasta, słyszy od dorosłych zasady których powinien przestrzegać, gdy będzie już dojrzały. Powinien np. założyć rodzinę, spędzać z nią czas, znaleźć pracę, słuchać rad, być dżentelmanem, być odpowiedzialnym, być dobrym rodzicem itp. Tłem do wypowiadanych przez niego słów są realne sytuacje, które odzwierciedlają to, o czym on mówi. Konkluzja jest jednak taka, że w dorosłym życiu okazuje się, że dostosowanie się do tych zasad nie jest wcale takie proste, jakby mogło się wydawać. Jest o wiele bardziej skomplikowane. Spot kończy się hasłem „Time to grow up”.

Ten film jest zapowiedzią kolejnych pięciu. Każdy trwa po kilka minut. A$AP Rocky pojawia się w filmie „Get a job”, który promuje Mercedesa CLA Coupe. Spot „Spend time with family” pokazuje dwie kobiety ich związek i przyjaźń i reklamuje Mercedesa klasy A. Reklama „Be a good parent” promująca model klasy B pokazuje relację ojciec-syn.

Spot „Settle Down”, który promuje Mercedesa CLA opowiada historię mężczyzny, który musi żyć bez ukochanej kobiety, a film „Start a Family” pokazuje losy młodej pary i promuje Mercedesa GLA.

Dr. Jens Thiemer, wiceprezes ds marketingu w Mercedes Benz podkreśla, że kampania „Grow up” jest czymś znacznie więcej, a nie tylko akcją promującą określoną serię aut Mercedesa. - To krok w kierunku nowoczesności, progresywności i dynamizmu w całej tożsamości marki Mercedes Benz - mówi Thiemer.

Reżyserem filmów pod hasłem „Grow up” jest Gustav Johannson z firmy Iconoclast Germany, która odpowiada również za produkcję reklam. Autorką zdjęć jest Alice Moitie. Zni za kreację kampanii odpowiada agencja Antoni z Berlina.

Dołącz do dyskusji: A$AP Rocky, Lucy Walters, Julia Morrison, Anna Zahn i John Rue w nowej kampanii Mercedesa „Grow up” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl