Acatar Complex reklamowany jako „patent na zdrowe zatoki” (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Acatar Complex Zdrowe Zatoki (produkowanego przez USP Zdrowie). Przygotowały ją firmy marketingowe Change, Selfish 3 i Starcom.
Spot promujący Acatar Complex Zdrowe Zatoki pokazuje kobietę podróżującą po różnych zakątkach świata, która dzięki zażywaniu tego produktu nie zmaga się już z bólem zatok. Reklama podkreśla, że produkt ten zawiera opatentowany składnik ParActin wspierający oczyszczanie zatok.
Klip w wersji 30-seundowej jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych serwisach internetowych.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Change (należąca do Group One), która wygrała przetargu na obsługę reklamową marki Acatar.
Spot został wyreżyserowany przez Piotra Kumika, a wyprodukowany przez studio Selfish 3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Acatar Complex reklamowany jako „patent na zdrowe zatoki” (wideo)