SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Informacja dotycząca pogrzebu Adama Łaszyna

Adam Łaszyn, ceniony ekspert komunikacji kryzysowej i strategii wizerunkowych, założyciel agencji Alert Media Communications zostanie pochowany w przyszłą środę na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach. Zmarł w środę 9 października w wieku 57 lat. 

Adam Łaszyn zmarł 9 października w wieku 57 lat. Jego pożegnanie odbędzie się 23 października (środa) o godz. 13 na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie przy ul. Powązkowskiej 43/45.

Rodzina Adama Łaszyna zwraca się z prośbą, by zamiast kwiatów wesprzeć finansowo Fundację "Czerwone Noski". Zbiórka na ten cel będzie prowadzona przed salą w dniu pogrzebu lub przelewem na nr konta fundacji 89 1240 6292 1111 0010 5270 8472, tytułem: Darowizna na cele statutowe. 

Adam Łaszyn prowadził agencję Alert Media Communications, specjalizującą się m.in. w zarządzaniu kryzysowym, strategiach komunikacyjnych i szkoleniach medialnych. Przez lata współpracował z wieloma firmami i instytucjami, jego klientami byli Coca-Cola, Danone, DKMS, Goodyear, Pepco, Philip Morris, PLL LOT, Nutricia, Velux, i wiele innych. Pracował także jako ekspert ds. wizerunku i wystąpień publicznych. Jako specjalista ds. marketingu politycznego pracował przy wielu udanych kampaniach wyborczych i z ważnymi politykami RP. Twórca terminu „przekazy dnia” oraz kryzysowej Zasady 5P.

Zobacz też: organizacje branżowe upamiętniły Adama Łaszyna

Adam Łaszyn z wykształcenia był prawnikiem, karierę zawodową zaczynał w 1998 roku jako dziennikarz Trójki, „Życia Warszawy”, “Ekspressu Wieczornego”. Był współzałożyciel (śroa)em i wiceprezesem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Zaangażowany w tworzenie branżowych standardów, wiele lat zasiadał we władzach Związku Firm Public Relations. Był też członkiem Rady Etyki PR, wykładowcą London School of PR, jurorem Złotych Spinaczy, laureatem branżowej nagrody Lwy PR. Wykładowca akademicki, autor książek „Media i ty”, „eKryzys”, „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce” i „Sztuka Public Relations”. Współautor „Leksykonu PR”. Swoją wiedzą chętnie dzielił się w mediach, jako ekspert często występował także na łamach Wirtualnemedia.pl.