SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Partner of Promotion zmienia się w The Partners

Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja public relations Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 działa pod nową marką – The Partners. 

Oprócz nowej nazwy zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.

Partner o Promotion pod nową nazwą

–  Po 30 latach obecności na rynku uznaliśmy, że posługiwanie się brandem, w którym jeden z dwóch filarów mówi o „promotion" - po prostu mocno już nie pasuje do profilu działalności firmy. To jasne, że 30 lat temu, kiedy agencja powstawała, słowo „promotion" miało inne konotacje. Zostaliśmy jednak niezmiennie  Partnerem, bo to mamy w DNA agencji od 1994 roku – mówi Paweł Trochimiuk, prezes i właściciel agencji.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Nową nazwę opisuje tak: – Przez lata obecności na rynku byliśmy stale nazywani „partnersami". Dlatego to właśnie nazwa „The Partners" pojawiła się naturalnie w ramach naszych dyskusji o rebrandingu. I taka już została razem z mottem „Power of Communication" - ponieważ uważamy, że to właśnie we właściwej komunikacji tkwi siła dobrego biznesu i relacji międzyludzkich.

The Partners rozpoczęła działalność w 1994 roku pod nazwą Partner of Promotion. Na początku agencja koncentrowała się na relacjach inwestorskich. Agencją od początku jej istnienia kieruje prezes Paweł Trochimiuk, który do dziś zarządza firmą razem z wiceprezes – Anną Hahn-Leśniewską. 

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion zmienia się w The Partners

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl