SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Sierociński w zespole kreacji Feeders

Adam Sierociński dołączył do agencji reklamowej Feeders na stanowisko deputy creative director.

Adam Sierociński Adam Sierociński

Adam Sierociński będzie kierował wraz Bodo Kaniewskim (head of arts) działem kreacji, a do jego obowiązków będzie należał dalszy rozwój oferty kreatywnej Feeders.

- Szukaliśmy na to stanowisko osoby, która łączy w sobie wysoki poziom kreatywności, ale też potrzebę efektywności tego, co tworzy - komentuje Kuba Sagan, creative director & co-founder Feeders. - Tworząc rzeczy w duchu “Scroll-stopping advertising” chcemy, by nasze kreacje zatrzymując uwagę konsumenta, pozytywnie wpływały na wizerunek marki, ale też sprzedaż danego produktu - dodaje Kuba Sagan.

Adam Sierociński przez ostatnie 10 lat pracował w reklamie, dla wielu marek: mBanku, Żubra (“Żubr ratuje zagrożone gatunki), Mazdy, czy Danone (Mały Głód). Tworzył kampanie Fundacji Rak’n’Roll ("Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów", "Buty Kaeresy").

Doświadczenie zawodowe zdobywał w Deloitte Digital, VMLY&R Poland, Grey Group Poland, Saatchi&Saatchi.

Dołącz do dyskusji: Adam Sierociński w zespole kreacji Feeders

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Gratulacje i powodzenia!
0 0
odpowiedź
User
Mateusz Książek
No to będzie głośno w Feedersach.
0 0
odpowiedź
User
vml, havas, saatchi, grey & others
5-8 miesięcy, max 10
0 0
odpowiedź