Nowy dyrektor w Canal+ Polska
Adam Skręt objął nowo utworzone stanowisko digital growth directora w Canal+ Polska. Przez ostatnich 5 lat menadżer pracował w Orange Polska m.in. jako dyrektor ds. marketingu cyfrowego.
Czym będzie zajmował się nowy dyrektor? - Rozwojem produktów cyfrowych Canal+ Polska - informuje portal Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+. W Orange Skręt kierował zespołem 130 specjalistów. Odpowiadał m.in. za sprzedaż online, e-marketing, rozwój e-sklepów na orange.pl, aplikacje wykorzystywane w salonach sprzedaży, chatboty. Wcześniej Skręt był związany z Accenture i Bankiem Millenium.
Zobacz także: Platforma Canal+ odświeży swój kanał promocyjny
Rosną przychody Canal+
Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji wzrosły o 1,7 proc. Z kolei na zagranicznych rynkach, gdzie Canal+ jest dostępny o 4,4 proc. Przyczynił się do tego wzrost liczby abonentów. W ciągu całego roku przybyło ich 1,4 mln.
Zobacz także: Canal+ zaczyna współpracę z Apple TV
Zyski Canal+ poprawiły się w porównaniu z I półroczem ub.r. EBITDA wzrosła z 300 do 330 mln euro. Ostatnie wyniki dotyczące Canal+ Polska pochodzą sprzed roku. Wówczas operator miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN Grupy Discovery.
Niedawno informowaliśmy, że Canal+ Polska odkupił od spółki z grupy Real Management biurowiec zlokalizowany przy Alei Generała Władysława Sikorskiego 9 w Warszawie, w którym od maja 2008 roku znajduje się główna siedziba firmy oraz centrum produkcyjno-nadawcze.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor w Canal+ Polska