SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adwoa Aboah na okładce czwartego numeru „Vogue Polska”

Od środy, 9 maja dostępne będzie w sprzedaży już czwarte wydanie „Vogue Polska”. Na okładce znalazła się Adwoa Aboah - modelka i aktywistka, nagrodzona pod koniec ubiegłego roku przez Fashion Awards tytułem Modelki roku.

Sesję z okładki czerwcowego numeru wykonał Tim Walker, autor tegorocznej edycji kalendarza Pirelli. W rolę modelki wcieliła się Adwoa Aboah, która swoją karierę rozpoczęła w 2009 roku. Jej charakterystyczna uroda, ogolona głowa, ale i odwaga do mówienia głośno tego, co myśli sprawiły, że w ciągu kilku lat podbiła świat mody. Założyła również platformę online oraz organizację „Gurls Talk”, w ramach której na konferencjach i panelach spotykają kobiety na całym świecie i rozmawiają o ważnych dla nich sprawach. Pod koniec ubiegłego roku Aboah otrzymała tytuł Modelki roku Fashion Awards, wygrywając z ikonami mody: Gigi i Bellą Hadid oraz Kaią Gerber.

W polskim wydaniu „Vogue’a” można znaleźć także raport o „sex sells” w modzie czy rozmowę profesor Moniki Płatek i Anny Dziewit-Meller, które zastanawiają się nad problemami współczesnych Polek i barierami, jakie muszą pokonać, by osiągnąć swoje cele.

Kolejny numer „Vogue Polska” ukaże się na rynku 9 maja. Poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł. Dostępna jest także prenumerata - kwartalna kosztuje 35 zł, roczna 125 zł, a dwuletnia - 245 zł.

Pierwszy numer Vogue Polska wydawniczym hitem

Vogue Polska to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Pierwszy numery polskiej edycji „Vogue'a” ukazał się na rynku 14 lutego. Na okładce znalazły się dwie top modelki: Anja Rubik i Małgorzata Bela, które pozowały na tle Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie oraz czarnej Wołgi. Pierwszy numer „Vogue Polska” sprzedano w ilością 182 tys. egzemplarzy, 10 tys. w prenumeracie. Redaktorem naczelnym „Vogue Polska” jest Filip Niedenthal, jego zastępcą Joanna Lorynowicz, a editor at large jest Małgorzata Bela. Zespół redakcyjny tworzy kilkanaście osób.

Wydawcą Vogue Polska jest spółka Visteria założona przez Kasię Kulczyk. Pismo drukowane jest w krakowskiej Druk LSC Communications Europe, a za kolportaż, dystrybucję i e-commerce odpowiada Ringier Axel Springer Polska.

Dołącz do dyskusji: Adwoa Aboah na okładce czwartego numeru „Vogue Polska”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ich Styl
Wydanie przyspieszono o tydzień, wcześniej deklarowali, że nowe zeszyty będą dostępne w połowie miesiąca. Widocznie zaczynają liczyć się z konkurencją.

Okładka dobra, pracują na swój styl. BTW sesja modowa w kwietniowej Vivie to kopia sesji okładkowej z kwietniowego Vogue.

Skoro od dziś w sprzedaży to szkoda, że nie podajecie ile stron i ile reklam...
0 0
odpowiedź
User
MM
W sumie po tych trzech numerach widac juz ze lepiej kupowac dalej Vogue USA/UK, okladki takie same, te same modelki, ci sami fotograficy za to w zachodnich edycjach o wiele wiecej wartosciowych tresci. Cena podobna. Mial byc lans-glans, wyszedl Runway z Diabla ubierajacego sie u Prady.
0 0
odpowiedź
User
Sonia
Słabe smutne i estetycznie stare klasy voguea niet
0 0
odpowiedź