Agata Patoła odeszła z Feeders Agency
Agata Patoła z końcem listopada pożegnała się z zespołem agencji Feeders, gdzie pracowała przez prawie trzy lata. Specjalistka żegna się także z branżą reklamy w mediach społecznościowych.
W Feeders Agency Agata Patoła pracowała łącznie od 2021 roku, z czego ostatnio niemal rok jako engagement lead. Była odpowiedzialna za komunikację projektu Żywiec Męskie Granie, realizowała także działania dla Alpro, Bosch, Cinema City, Old Spice, Włocławek. Wcześniej pracowała jako liderka zespołu social media w K2 Internet (dziś K2), prowadziła komunikację dla marek Carrefour, Jack Daniels, Finlandia.
Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Hand Made i Social Media Now. Jest również wykładowczynią akademicką.
Agata Patoła jest laureatką konkursu Young Creatives Eurobest w kategorii Integrated. W 2022 roku zdobyła tytuł wspólnie z Tomaszem Ślusarskim.
Na razie nie wiadomo, kto przejmie jej obowiązki w Feeders Agency.
Dołącz do dyskusji: Agata Patoła odeszła z Feeders Agency