Agata Szybilska-Czech client service director w WebTalk
Do zespołu WebTalk dołączyła nowa dyrektorka odpowiedzialna za nadzorowanie i rozwój działu client service - Agata Szybilska-Czech.
Szybilska-Czech odpowiada zarówno za zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem obsługi klienta, jakość realizowanych projektów, jak i dalszy rozwój działu oraz kompetencji zespołu, rozwinięcie oferty, wytyczaniu nowych ścieżek rozwoju biznesu i umocnienie pozycji agencji na rynku.
Agata Szybilska-Czech wcześniej w VMLY&R
Przed dołączeniem do WebTalk, Szybilska-Czech od 2015 roku związana z agencją VMLY&R, gdzie pełniła funkcję account director i szefowej grupy biznesowej (m.in. Lidl Polska, Pepsico Volkswagen, Grupa Danone w tym Nutricia, Żywiec Zdrój, Link4, Bank BNP Paribas, Sanofi). Za swojej kadencji powołała również pierwszy w historii agencji interdyscyplinarny zespół dla marki IKEA.
Z branżą marketingową związana jest od 16 lat. Pierwsze kroki stawiała w Arc Worldwide (m.in. Fiat, Dageo) i FireFly Creation, gdzie po raz pierwszy objęła stanowisko managerskie (m.in. AXA Ubezpieczenia, Orlen, Winiary, Nike, Sony, Motorola). Swoją dalszą ścieżkę rozwijała w agencjach: jako Account Director w EVO S.C (m.in. Dom Development, Logitech, WSiP, C.H Beck, Unilever, Millenium, Amica, Komputronik, Lenovo, Vectra), która po połączeniu w grupę mediową zmieniła nazwę na The Digitals i objęła stanowisko managing director (obecnie Freundschaft).
Agencja digitalowa WebTalk, należy do niezależnej grupy komunikacji, w której skład wchodzą także firmy: endorfina events (wyspecjalizowana w eventach), oraz Next Level Agency (wyspecjalizowana w tematach gamingowych oraz esportu).
Dołącz do dyskusji: Agata Szybilska-Czech client service director w WebTalk