Agencja 2012 przejmuje od Ogilvy&Mather obsługę reklamową piwa Żywiec
Agencja 2012 po wygranym przetargu zajmie się kompleksową obsługą reklamową marki piwa Żywiec produkowanego przez Grupę Żywiec. Dotychczas producent współpracował w tym zakresie z agencją Ogilvy&Mather.
Agencja 2012 wygrała przetarg organizowany przez Grupę Żywiec na obsługę jej flagowej marki w zakresie ATL - piwa Żywiec. Będzie odpowiedzialna za strategię i komunikację wszystkich wariantów tego piwa.
Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Z nieoficjalnych informacji wynika, że o obsługę tego brandu agencja 2012 walczyła z takimi agencjami, jak Effectica, Syzygy Warsaw i Young&Rubicam.
Nie podano na jak długo została zawarta umowa o współpracy.
Poprzednio przez prawie dwa lata obsługą reklamową marki Żywiec zajmowała się agencja Ogilvy&Mather. Kilka miesięcy temu marketer zdecydował się jednak na wybór nowego partnera do współpracy w tym zakresie i ogłosił przetarg. Powodem tej decyzji były zmiany personalne w agencji Ogilvy&Mather - w lipcu br. odszedł z niej Maciej Marasek, executive creative director.
Agencja Ogilvy&Mather była autorem platformy komunikacyjnej Żywca pod hasłem „Chce się Ż.”. Została również zaproszona do przetargu, ale ostatecznie nie wzięła w nim udziału.
Dołącz do dyskusji: Agencja 2012 przejmuje od Ogilvy&Mather obsługę reklamową piwa Żywiec