SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Bardzo obsługuje reklamowo markę Lech

Agencja Bardzo wygrała przetarg na obsługę ATL-ową marki piwa Lech (Kompania Piwowarska).

Postępowanie przetargowe trwało od kilku miesięcy. Jego przedmiotem było stworzenie nowej platformy komunikacji dla marki Lech. W przetargu trwającym od maja 2019 brało udział 5 agencji (GPD, Bardzo, DDB Warszawa, Plej, Grandes Kochonos).

Platforma przygotowana przez agencję Bardzo obejmuje koncepcję spotów telewizyjnych i innych materiałów  dla Lecha Premium i Lecha Free oraz koncepcję komunikacji istotnych dla marki aktywacji - Lech Music, Lech Winter, CSR.

Jest to już druga marka piwna obsługiwana przez agencję Bardzo - w 2018 roku agencja obroniła obsługę piwa Tyskiego wprowadzając platformę komunikacyjną „Przejdźmy na Ty”.

Ostatnia tegoroczna aktywacja reklamowa marki Lech "Leszek przełamuje lody" została przygotowana przez agencję Cut the Mustard (kreacja), Zenith (planowanie i zakup mediów) i Tailor Made PR (public relations, infuencer marketing).

Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo obsługuje reklamowo markę Lech

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Przy spadającej z dnia na dzień sprzedaży ciężko będzie z tego g* ukręcić bicz.
0 0
odpowiedź
User
mike
Przy spadającej z dnia na dzień sprzedaży ciężko będzie z tego g ukręcić bicz.
0 0
odpowiedź
User
mike
Przerąbane mają z g które z półek w sklepach spada bo nikt nie kupuje bicz ukręcić.
0 0
odpowiedź