Agnieszka Gronowska przeszła z Burdy do Bauera
Agnieszka Gronowska od 1 grudnia br. obejmie stanowiska dyrektora segmentu pism kobiecych w Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer. Zastąpi na nim Jarosława Machockiego, który odszedł ze spółki.
Gronowska z reklamą prasową związana jest od ponad 15 lat. Ostatnio zajmowała stanowisko head of sales luxury & lifestyle w wydawnictwie Burda Media Polska. Wcześniej, w latach 2010-2011 pracowała już w Bauerze jako dyrektor reklamy pism motoryzacyjnych. W przeszłości związana była też z działami reklamy magazynów „Madame Figaro” (JMG), „Focus” (G+J Polska) i „Top Gear” (Burda). Gronowska jest absolwentką filologii polskiej UMCS w Lublinie.
Segment pism kobiecych w Bauerze obejmuje m.in. takie tytuły jak „Tina”, „Świat Kobiety”, „Życie na Gorąco”, „Kobieta i Życie”, „Mam Dziecko” i „Twoje Imperium”.
>>> Oto sprzedaż wszystkich magazynów w Polsce
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gronowska przeszła z Burdy do Bauera
Zamieciona pod dywan - bo błędy popełniają inni, nie ONA. ONA przecież nie miała z tym nic wspólnego buahaha!!!!