Agnieszka Maciąg ambasadorem kampanii 'Rama wspiera WFP'
Unilever Polska, pod patronatem marki Rama, realizuje ogólnopolską kampanię wizerunkowo-edukacyjną pod hasłem "Rama wspiera WFP - Uśmiech pełną buzią". Twarzą kampanii jest Agnieszka Maciąg.
W ramach współpracy z UN World Food Programme, największą na świecie organizacją humanitarną niosącą pomoc w zakresie żywienia, marka Rama wspiera projekt, który ma na celu dostarczenie jak największej ilości posiłków dla dzieci szkolnych w Kenii. Za kreację oraz opracowanie koncepcji działań ATL i BTL odpowiada agencja IQ Marketing.
Ambasadorem kampanii została modelka Agnieszka Maciąg. Wizerunek Maciąg pojawia się w reklamach prasowych, jej głos został wykorzystany w spocie radiowym i TV. Dodatkowo, jako ambasador akcji, weźmie czynny udział w programie edukacyjnym "Smak zdrowia", skierowanym do uczniów klas pierwszych.
Kampania rozpoczęła się akcją advertorialową o charakterze edukacyjnym w prasie kobiecej i ogólnopolskiej. Zostanie również wsparta spotem radiowym i TV. W ramach działań BTL od października w punktach sprzedaży dostępne będą materiały POS i opakowania promocyjne Ramy Classic 500g i Multivita 500g. W wybranych sieciach handlowych planowane są również akcje typu tailor made.
Działaniami PR zajmuje się agencja Multi Communications.
Kampania trwa do końca roku.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Maciąg ambasadorem kampanii 'Rama wspiera WFP'