SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Prokopowicz PR managerem w Burda Media Polska

Agnieszka Prokopowicz objęła stanowisko PR managera i odpowiada za komunikację w wydawnictwie Burda Media Polska.

Agnieszka ProkopowiczAgnieszka Prokopowicz

Prokopowicz odpowiada za strategię komunikacji zewnętrznej, a w szczególności promocji zintegrowanej oferty mediowej Burdy.

- Agnieszka będzie wzmacniała wizerunek produktów Burda Media Polska i wspierała biuro reklamy w edukowaniu klientów o ofercie wydawnictwa. Burda Media to bardzo dynamicznie zmieniająca się firma mediowa, której oferta znacząco wyróżnia się na rynku mediów. Mając rozbudowane social media i ofertę internetową możemy wspólnie z klientami pracować nad najlepszymi dla nich strategiami reklamowymi. Zmienia się rynek, zmieniają się oczekiwania naszych klientów i partnerów, a wydawnictwo Burda Media Polska wychodzi tym oczekiwaniom naprzeciw - wyjaśnia Michał Helman, chief commercial officer Burda Media Polska.

Z branżą wydawniczą Agnieszka Prokopowicz związana jest od prawie 20 lat. Ostatnio od 2014 roku zajmowała stanowisko zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika "Grazia" w Grupie Bauer.

W przeszłości pracowała w wydawnictwach Bauer, Edipresse i Burda Media. Zarządzała porannym pasmem TVP1 „Kawa czy herbata?” oraz współtworzyła i prowadziła „Weekendowy Magazyn Filmowy”.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Prokopowicz PR managerem w Burda Media Polska

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
masek
Wszystko się zmienia, Helmany też musi się zmienić, a najlepiej go wymienić, bo jest hamulcem reklamy w Burdzie!!!!!
odpowiedź
User
Dżizas
Ale czemu dajecie Agę do PR-u? Przecież to robota dla zwykłej biurwy, a nie dla niej. Bez sensu...
odpowiedź
User
Zxzx
Aga brawo! Ale praca ciezka
odpowiedź