Agora podnosi cenę 'Gazety Wyborczej'
Grupa medialna Agora podniesie od 10 kwietnia ceny "Gazety Wyborczej". Cena codziennego wydania gazety wyniesie 2,0 zł wobec 1,8 zł do tej pory.
Od 10 kwietnia 2009 r. wydanie codzienne 'Gazety Wyborczej' będzie można kupić w cenie 2 zł, a wydania weekendowe (piątkowe i sobotnie) za 2,50 zł. 'Gazeta' w prenumeracie teczkowej będzie kosztowała 1,60 zł.
Poprzednio Agora podniosła ceny "Gazety" na początku tego roku. Wtedy cenę egzemplarza "Gazety Wyborczej" podniesiono do 1,80 zł z 1,50 zł. Cena w prenumeracie teczkowej wzrosła do 1,30 zł z 1,00 zł.
"Mierzymy się z kryzysem; trudną sytuacją na rynku reklamowym i istotnym wzrostem cen papieru. Podnosimy cenę 'Gazety', by zachować jej jakość i móc ją ciągle rozwijać" - powiedział dyrektor segmentu "Prasa Codzienna" Agory Stanisław Turnau.
Narastająco w I-IV kw. 2008 roku grupa Agory miała 23,40 mln zł zysku wobec 100,30 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1277,70 mln zł wobec 1272,30 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Agora podnosi cenę 'Gazety Wyborczej'