Agora zarobiła w internecie 26 mln zł
Przychody internetowego segmentu Agory w I kwartale br. wyniosły 25,9 mln zł. To o 22,2 proc. więcej niż rok wcześniej.
Wzrost przychodów internetowego segmentu Agory w I kwartale br. wyniósł ponad 22 proc. przede wszystkim dzięki zwiększeniu o ponad jedną trzecią wpływów reklamowych. Natomiast z ogłoszeń w wortalach spółka zarobiła tylko 12 proc. więcej niż rok wcześniej.
>>> Onet.pl w I kwartale: 50,8 mln zł przychodów – wzrost o 12 proc.
Z kolei na wzrost kosztów operacyjnych segmentu wpłynęło przede wszystkim zwiększenie wydatków na pozyskanie dodatkowych powierzchni reklamowych (koszty pośrednictwa związane z działalnością sieci reklamy internetowej). Zatrudnienie w pionie na koniec marca br. było niższe o 4 etaty niż rok wcześniej.
>>> 6,13 mln zł zysku Agory w I kwartale 2011, spadek o ponad 70 proc.
W I kwartale br. wydatki reklamowe segmentu internetowego Agory pozostały na poziomie z 2010 roku, a koszty amortyzacji zmniejszyły się o 11,1 proc. z powodu obniżenia nakładów inwestycyjnych ponoszonych przez pion od IV kwartału 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: Agora zarobiła w internecie 26 mln zł