Alek Frydrych: z VML do 180heartbeats Jung v. Matt
Alek Frydrych dołącza do zespołu 180heartbeats + Jung von Matt jako creative innovation officer.
W swojej nowej roli Alek Frydrych skupi się na wzbogacaniu procesów kreatywnych i produkcyjnych narzędziami AI, zarówno wewnętrznie jak i w projektach dla klientów. Jego misją będzie nie tylko optymalizacja efektywności, ale także eksplorowanie nowych, nieznanych dotąd ścieżek komunikacji, które mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki marki angażują swoich odbiorców.
„Efektem mają być rozwiązania komunikacyjne i marketingowe, gdzie AI będzie wartością dodaną, a nie tylko tańszym sposobem wykonywania dotychczasowej pracy” - podaje agencja.
- Z pasją równą naszej i doświadczeniem, które mówi samo za siebie, Alek jest gotowy pisać z nami kolejny rozdział w historii 180. Poprzez rozwój kompetencji AI chcemy utrzymać potwierdzaną kolejnymi tytułami pozycję lidera innowacji wśród agencji - mówi Marcin Gaworski, CEO & cofounder 180heartbeats Jung v. Matt.
Od 2020 roku pracował w VMLY&R Poland, najpierw jako associate creative director, po awansie w 2022 – jako creative director.
Pracę w branży zaczynał czternaście lat temu w Leo Burnett. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami zdobywał m.in. w Walk Digital, Grey Group, os3.
Dołącz do dyskusji: Alek Frydrych: z VML do 180heartbeats Jung v. Matt