Aleksander Doba i Mishon w akcji ING #mojepowietrze (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona akcji banku ING #mojepowietrze, angażującej internautów do pokazywania, jak dbają o jakość powietrza. W nowym filmie występują podróżnik Aleksander dobra oraz blogerka lifestylowa Mishon.
Cykl banku #mojepowietrze to element kampanii edukacyjnej „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze”, w której ING propaguje świadome podejście do kwestii czystego powietrza. Akcja ma zachęcić Polaków do dzielenia się swoimi pomysłami na walkę ze smogiem. Pod hasztagiem #mojepowietrze zbierane są posty, komentarze i zdjęcia osób, które dzielą się swoimi inicjatywami.
W nowym filmie z cyklu występują podróżnik Aleksander Doba, znany z przepłynięcia Atlantyku kajakiem oraz Mishon (Aleksandrą Kasprzyk-Dąbrowską), autorką lifestylowego bloga na YouTube. Rozmówcy odpowiadają na losowo wybrane pytania na tematy związane z codziennym życiem. W toku rozmowy okazuje się, że mimo wielu odmiennych poglądów, bohaterów filmu łączy troska o czyste powietrze i środowisko.
Spot można oglądać na kanale YouTube banku ING. Akcja jest częścią kampanii promującej Ekopożyczki i Ekokredyty ING Banku Śląskiego, skierowane do osób i firm, które przeznaczą te środki na produkty i rozwiązania przyczyniające się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej.
W poprzednich odsłonach wzięli udział pisarka Sylwia Chutnik, youtuber Stuu, pływak Sebastian Karaś i youtuberkę popularnonaukową Huyen z kanału emce2.
Za obsługę marketingową ING Banku Śląskiego odpowiadają agencja Brain (kreacja reklam) oraz dom mediowy MullenLowe Media Hub (planowanie i zakup mediów). Za przygotowanie filmów z influencerami odpowiada agencja Lubię To – linked by Isobar.
Dołącz do dyskusji: Aleksander Doba i Mishon w akcji ING #mojepowietrze (wideo)