Alicja Janosz w kampanii Beskidzkie
Ruszyła wakacyjna aktywacja marki słonych przekąsek dla dzieci - Beskidzkie Misiaki. Brand hero marki - Misiak - zaprasza do wielkiej, przyrodniczej wyprawy po Polsce. Akcję przygotowała agencja Hand Made.
Kampania „Odkrywaj Polskę z Misiakami" potrwa osiem tygodni na Facebooku. W tym okresie na profilu marki Beskidzkie ukazywać się będą ciekawostki na temat malowniczych przyrodniczo polskich regionów, dedykowane najmłodszym.
W sieci ukażą się również do pobrania krótkie, darmowe e-booki z przygodami Misiaka w wybranych regionach. Kampania powiązana jest z aktywacją konsumencką, w której zdobyć można wyjątkowe nagrody w postaci rodzinnych pobytów w górach (resort MOLO w Osieku) oraz kolekcjonerskich, zabawkowych zwierzaków z Paki Misiaka.
Alicja Janosz w kampanii Beskidzkie
Ośmiotygodniowej kampanii towarzyszyć będzie piosenka, która powstała w ramach projektu „Alicja Janosz Dzieciom”, rozwijanego od kilku lat przez wokalistkę. Janosz wraz z mężem - Bartoszem Niebieleckim - są twórcami całości utworu oraz pomysłodawcami wyjątkowego teledysku. Główny przekaz, jaki bije z piosenki „Nasz wspólny dom”, skupia się na przedstawieniu piękna i różnorodności polskiej przyrody, a także konieczności życia w zgodzie z naturą – zwierząt i ludzi.
Aktywacja uwzględnia również promocję działań w kanałach YouTube, dedykowanych młodszej widowni. Dziecięcy twórcy opowiedzą o swojej przygodzie z Misiakami i zachęcą do udziału w wakacyjnym konkursie. Mechanizm konkursu ma formę zabawy kreatywnej, polegającej na dokończeniu, publikowanych każdego tygodnia, zabawnych rymowanek o przygodach Paki Misiaka w rożnych regionach Polski.
Agencja Hand Made odpowiada za koncept i całość działań w digitalu, a także projekty materiałów POS.
Dołącz do dyskusji: Alicja Janosz w kampanii Beskidzkie