Alior Bank reklamuje 'wyższą kulturę bankowości' (wideo)
Pod hasłem 'Wyższa kultura bankowości' ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek Alior Bank, która swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę i internet.
Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Alior Banku przebiega pod hasłem "Wyższa kultura bankowości", które podkreśla, że firma jako pierwsza oferuje w standardzie produkty i usługi dostępne do tej pory jedynie dla nielicznych klientów. Sam slogan wprowadza do kreacji silne zabarwienie humanistyczne w miejsce standardowej symboliki finansowej. Natomiast w warstwie wizualnej najważniejszym elementem kampanii są bankowcy w melonikach kojarzący się z najlepszymi tradycjami i wysoką jakością usług. Proponują oni powrót do świata prostych, racjonalnych reguł, którymi kiedyś rządziła się branża finansowa.
W ramach kampanii reklamowej Alior Banku w głównych kanałach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TV4, najpopularniejsze stacje tematyczne) emitowane są dwa 45-sekundowe spoty. W prasie akcja wykorzystuje niestandardowe i standardowe formaty w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opinii i magazynach. Z kolei w internecie uruchomiono specjalny microsite zawierający główny przekaz kampanii i szczegółowe informacje o strategicznych produktach Alior Banku. Wizerunkowe reklamy zamieszczane są na największych portalach (Onet, WP, Interia, o2.pl, Gazeta.pl), a akcja korzysta dodatkowo z innowacyjnych rozwiązań, takich jak Video Ad.
23 listopada kampania zmieni profil z wizerunkowego na produktowy i zacznie promować oferowane przez Alior Bank konto osobiste z lokatą nocną. Natomiast w grudniu akcja obejmie tablice outdoorowe w siedmiu największych miastach.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Maxus, a za działania w internecie odpowiada agencja Artegence.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank reklamuje 'wyższą kulturę bankowości' (wideo)