SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Alior Bank reklamuje 'wyższą kulturę bankowości' (wideo)

Pod hasłem 'Wyższa kultura bankowości' ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek Alior Bank, która swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę i internet.

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Alior Banku przebiega pod hasłem "Wyższa kultura bankowości", które podkreśla, że firma jako pierwsza oferuje w standardzie produkty i usługi dostępne do tej pory jedynie dla nielicznych klientów. Sam slogan wprowadza do kreacji silne zabarwienie humanistyczne w miejsce standardowej symboliki finansowej. Natomiast w warstwie wizualnej najważniejszym elementem kampanii są bankowcy w melonikach kojarzący się z najlepszymi tradycjami i wysoką jakością usług. Proponują oni powrót do świata prostych, racjonalnych reguł, którymi kiedyś rządziła się branża finansowa.




W ramach kampanii reklamowej Alior Banku w głównych kanałach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TV4, najpopularniejsze stacje tematyczne) emitowane są dwa 45-sekundowe spoty. W prasie akcja wykorzystuje niestandardowe i standardowe formaty w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opinii i magazynach. Z kolei w internecie uruchomiono specjalny microsite zawierający główny przekaz kampanii i szczegółowe informacje o strategicznych produktach Alior Banku. Wizerunkowe reklamy zamieszczane są na największych portalach (Onet, WP, Interia, o2.pl, Gazeta.pl), a akcja korzysta dodatkowo z innowacyjnych rozwiązań, takich jak Video Ad.

23 listopada kampania zmieni profil z wizerunkowego na produktowy i zacznie promować oferowane przez Alior Bank konto osobiste z lokatą nocną. Natomiast w grudniu akcja obejmie tablice outdoorowe w siedmiu największych miastach.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Maxus, a za działania w internecie odpowiada agencja Artegence.

Dołącz do dyskusji: Alior Bank reklamuje 'wyższą kulturę bankowości' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl