SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Allianz Polska w duwetapowym przetargu wybiera agencję reklamową

Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska prowadzi przetarg, w którym wybierze agencje odpowiedzialne za jej kompleksową obsługę reklamową. Do tej pory za działania reklamowe odpowiadał dział marketingu ubezpieczyciela.

Shutterstock.comShutterstock.com

Przetarg jest podzielony na dwa etapy. W pierwszym, który już się zakończył, agencje przysłały przykłady zrealizowanych projektów. Na ich podstawie Allianz wybierze kilka najlepszych w jego ocenie firm, które zostaną poproszone o realizację zadania przetargowego.

Agencje, które nadeślą wykonane zadanie przetargowe, zostaną zaproszone na prezentacje. Spośród nich ubezpieczyciel wybierze zwycięską agencję lub kilka agencji, które będą odpowiedzialne za działania w zakresie strategii komunikacji, kreacji, obsługę internetową oraz planowanie i zakup mediów.

Do tej pory obsługę reklamową Allianz Polska realizował dział marketingu we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Allianz Polska w duwetapowym przetargu wybiera agencję reklamową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Weronika
Wybór agencji reklamowej... pamiętam jakie to ciężkie, aby efekt końcowy był zadowalający i przyniósł nam zyski jak prowadzimy jakiś biznes. Ja przekonałam się i polecam Black Horse - agencja która robi świetną robotę!
odpowiedź