Ambientowa akcja Skody Yeti w galeriach handlowych
Skoda Auto Polska realizuje ogólnopolską akcję ambientową w galeriach handlowych, wspierającą launch Skody Yeti.
Akcja ambientowa prowadzona jest w największych galeriach handlowych w 7 miastach: Poznań, Warszawa, Łódź, Katowice, Wrocław, Kraków, Gdańsk. Aktualnie "oko w oko z Yeti" można stanąć w galeriach warszawskich.
Niestandardowe ekspozycje Škody Yeti nastawione są na interakcję z konsumentami i indywidualnie dostosowywane do wnętrza galerii handlowych. W centralnych punktach galerii można spotkać, mi.in.: samochód, ekspozytory reklamowe, stand multimedialny z pokazaniem schematu 3D, mini kino, w którym widzowie, siedząc na wygodnych fotelach, oglądają film prezentujący nowy model Škody Yeti. W innowacyjny sposób wykorzystane zostały także różne przestrzenie reklamowe w galeriach: windy, schody, drzwi.
Kampania ambientowa w galeriach handlowych będzie realizowana do 10 lutego 2010 r.
Za koncepcję, kreację i realizacje akcji odpowiada agencja IQ Marketing.
Dołącz do dyskusji: Ambientowa akcja Skody Yeti w galeriach handlowych