„Ameliowa” Juliette Binoche w reklamach Crédit Agricole Banku (wideo making of)
Jak nakręcono reklamy Credit Agricole Banku Polska z udziałem Juliette Binoche? Zapraszamy do obejrzenia filmiku pokazującego kulisy produkcji tych spotów.
Juliette Binoche wystąpiła w dwóch wizerunkowych reklamach Credit Agricole Banku Polska, które pod hasłem „Prosto i z sensem” wprowadzały nową nazwę banku na polski rynek (obejrzyj główny z tych spotów). Reklamy - utrzymane w stylistyce nawiązującej do filmu „Amelia” - wyreżyserowała Małgorzata Szumowska, a zdjęcia do nich zrealizował Michał Englert. Kreację całej kampanii - oprócz telewizji obejmującej radio, prasę i outdoor - przygotowała agencja NestPoint Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.
>>> Credit Agricole Bank Polska: 40 proc. znajomości po kampanii z Juliette Binoche
Co ciekawe, w takiej samej, „Ameliowej” konwencji były utrzymane kolejne spoty Credit Agricole Banku Polska. Następna reklama promowała kredyt prostoliczony (zobacz ją), a późniejsze reklamowały konto i lokatę (obejrzyj je). We wszystkich bohaterowie - podobnie jak Juliette Binoche - deklarowali, co lubią, a czego nie w życiu i finansach osobistych.
Dołącz do dyskusji: „Ameliowa” Juliette Binoche w reklamach Crédit Agricole Banku (wideo making of)