Ancymony ze stałą obsługą Pudliszek w social mediach
Agencja Ancymony wygrała przetarg na stałą, kompleksową obsługę marki Pudliszki w social mediach.
Ancymony opracowała strategię komunikacji na Facebooku, która będzie osadzona w świecie marki, autentyczna, bliżej konsumenta i okraszona szczyptą humoru.
– To już nasz kolejny projekt z Ancymonami. Znają naszą markę od podszewki, więc naturalnym jest wykorzystanie tej wiedzy przy dialogu z konsumentem i kontynuacja budowy wizerunku ulubionej marki polskich rodzin w mediach społecznościowych – komentuje Pamela Przybył, brand build lead Pudliszki& Heinz.
To nie pierwsza współpraca agencji Ancymony z Pudliszkami. W zeszłym roku agencja opracowała kreację kampanii pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile” z okazji setnej rocznicy istnienia marki na rynku. Kampania telewizyjna uzupełniona była działaniami digitalowymi.
Agencja odpowiada za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku. Za media odpowiada Carat Polska.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają też nazw pozostałych uczestników przetargu.
Dołącz do dyskusji: Ancymony ze stałą obsługą Pudliszek w social mediach