SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Androidy w metrze reklamują nową płytę Daft Punk

W Polsce rozpoczęła się kampania reklamująca nową płytę Daft Punk - „Random Access Memories”. W ramach akcji na stacji warszawskiego metra pojawiły się charakterystyczne dla tego zespołu androidy.

Ludzkiej wielkości androidy, czyli sceniczne wcielenie członków Daft Punk, umieszczono na peronie stacji Centrum warszawskiego metra. Ponadto na peronie pojawiły się logo zespołu oraz okładka „Random Access Memories”.

Wszystkie elementy będą eksponowane do końca maja. Wymyślił je dział marketingu zagranicznego Sony Music Polska, natomiast projekty dostarczyła związana z Daft Punk firma Daft Arts z Los Angeles.

- Na całym świecie kampania nowej płyty Daft Punk odbywa się w oparciu o ścisłe wytyczne zespołu, które zakładają wykorzystywanie w niej tylko okładki płyty. Polska jest jedynym krajem, w którym zespół wyraził zgodę na reklamowanie krążka pełnymi sylwetkami robotów, dzięki czemu mogliśmy stworzyć tak wyjątkową akcję promocyjną - podkreśla Maciek Rychlicki z Sony Music Poland.

Cała kampania reklamowa nowej płyty Daft Punk obejmuje telewizję (TV4, 4FunTV, RBL.TV i TV6), radio (Trójka), prasę (m.in. „K Mag”, „Vice, „Gazeta Wyborcza - Co Jest Grane”, „Aktivist”, „T3”, „Hiro”, „Soul Magazine”) oraz internet (Interia.pl, CGM.pl, Demotywatory.pl, Muno.pl, FTB.pl, Students.pl, Musicis.pl, Empik.com).

„Random Access Memories” to czwarta płyta Daft Punk. Wchodzi do sprzedaży 21 maja.

Dołącz do dyskusji: Androidy w metrze reklamują nową płytę Daft Punk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl