Nowy menedżer w Ringier Axel Springer Polska. Przeszedł z Publicis
Andrzej Gomółka objął stanowisko head of growth digital verticals w Ringier Axel Springer Polska. Będzie odpowiadał m.in. za tworzenie nowych linii biznesowych i budowanie przychodów m.in. z serwisów Business Insider Polska czy Fakt.pl.
Andrzej Gomółka, który nową rolę objął wraz z początkiem września, od 11 lat jest związany z branżą mediowo-marketingową. Jak czytamy w nadesłanym komunikacie prasowym “zdobywał doświadczenie zarówno w grupach reklamowych, wspierając agencje mediowe, jak i komunikacyjne w rozwoju biznesu. Pracował także firmach technologicznych z kategorii martech, gdzie odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią, account management oraz rozwój nowych kanałów sprzedaży”.
Czytaj także: Maciej Wernio pozostaje na czele NOIZZ. Oficjalnie został redaktorem naczelnym
W ostatnich latach Gomółka odpowiadał za rozwój biznesu w Publicis Groupe Polska m.in. za relacje biznesowe, poszerzanie portfolio klientów, pozyskiwanie oraz zarządzanie przetargami, wyznaczanie strategii nowobiznesowych, współtworzenie nowych produktów zarówno w zakresie koncepcji, jak i strategii monetyzacji.
Nowy head of growth digital verticals w RASP będzie odpowiadał m.in. za tworzenie nowych linii biznesowych i budowanie przychodów marek z obszaru Digital Verticals, w tym serwisów Business Insider Polska i Fakt.pl.
Czytaj także: RASP zarobił mniej z prasy i reklam. Co z zyskiem?
Jak podkreśla Martyna Majchrzak, dyrektorka zarządzająca obszarem digital verticals, której zespół zasili Gomółka, jego doświadczenie w budowaniu relacji z klientami, wyczucie trendów rynkowych oraz innowacyjne podejście, są dla spółki RASP “niezwykle cenne”.
Dołącz do dyskusji: Nowy menedżer w Ringier Axel Springer Polska. Przeszedł z Publicis