AON zamiast AIG na koszulkach Man Utd
Manchester United podpisał czteroletnią umowę sponsorską zamerykańskim gigantem ubezpieczeniowym Aon Corporation.
Logo Aon pojawi się na koszulkach piłkarzyangielskiego klubu od sezonu 2010/11, po wygaśnięciu obecnej umowyz AIG - przeżywającą kłopoty finansowe inną wielkąfirmą ubezpieczeniową z USA.
Władze klubu i nowy sponsor nie ujawniają finansowych szczegółówodnośnie zawartej umowy, ale według medialnych doniesień może onabyć warta do 80 milionów funtów. Dla porównania AIG w ramachczteroletniej umowy płaci Man Utd 14 milionówfuntów rocznie.
Aon ma nadzieję, że współpraca z klubem zwiększy rozpoznawalnośćjego marki. Jako przykład podaje tutaj firmę AIG, która popierwszym roku obowiązywania umowy z Man Utd stała się 47.najbardziej rozpoznawalną marką na świecie, a na liście najbardziejszanowanych firm zanotowała awans z 84. na 30. miejsce.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: AON zamiast AIG na koszulkach Man Utd