Arkadiusz Tomkiewicz w Ogilvy&Mather, odchodzi Sebastian Umiński
Do agencji Ogilvy&Mather dołączył Arkadiusz Tomkiewicz, który pełnić będzie funkcję creative technologist. Z agencją po blisko dwóch latach rozstaje się Sebastian Umiński, digital & innovation director.
Arkadiusz Tomkiewicz zdobywał doświadczenie w K2 Group, w DDB&Tribal i VML Poland. Jako project manager i interactive leader pracował między innymi dla takich klientów jak Unilever (projekty lokalne oraz obsługa regionalna), McDonald’s, Play, L’oreal, LOT, IKEA, Orange.
- Zatrudnienie Arka Tomkiewicza wynika z zakończenia pewnego procesu i wejścia na kolejny poziom realizacji strategii rozwoju agencji, wynikającej zarówno z potrzeb naszych klientów jak i tego, jaką agencją chcemy być. Z agencją zdecydował się rozstać Sebastian Umiński, który przez prawie dwa lata na stanowisku digital & innovation directora pomagał w rozwoju kompetencji w obszarze digital - nie w postaci oddzielnych działów, ale na zasadzie integracji w ramach istniejącej struktury. Doszliśmy do wniosku, że wejście na kolejny poziom wymaga innych kompetencji. W związku z tym zdecydowaliśmy się na wybór osoby o nieco innym profil - mówi Zuzanna Warowna-Toruńska, dyrektor zarządzająca Ogilvy&Mather.
Tomkiewicz do Ogilvy przechodzi z agencji TheBrave, w której przez ostatnie półtora roku pracował na stanowisku interactive producer. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Cheil, DDB&Tribal, VML Poland, K2.
Sebastian Umiński, który do Ogilvy&Mather przeszedł z Interactive Solutions, nie zdradza dalszych planów zawodowych.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Tomkiewicz w Ogilvy&Mather, odchodzi Sebastian Umiński