SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Artur Barciś w audiobooku od E.ON Polska

Firma E.ON Polska stworzyła bezpłatny audiobook, który w zabawny i angażujący sposób uczy całe rodziny, jak efektywnie oszczędzać energię w domu. Narratorem audiobooka jest znany aktor Artur Barciś.
 

Audiobook skierowany jest do całych rodzin i ma na celu edukację najmłodszych w zakresie oszczędzania energii. Dzięki personalizacji rodzice mogą stworzyć unikalną wersję historii, w której bohaterem będzie ich własne dziecko. Na dedykowanej stronie można dostosować takie szczegóły, jak płeć, imię, ulubione jedzenie, zabawkę oraz to, czy chodzi ono do przedszkola czy do szkoły. W ten sposób każda historia jest niepowtarzalna i bardziej angażująca dla młodych słuchaczy. Audiobook czyta znany z polskich filmów, seriali i ról teatralnych aktor, Artur Barciś.

– Nasza kampania łączy edukację z zabawą. Chcemy pokazać najmłodszym, jak prosta zmiana niektórych nawyków może przyczynić się do oszczędzania energii. Dzięki możliwości personalizacji audiobooka każde dziecko może stać się głównym bohaterem historii, co sprawia, że edukacja staje się bardziej atrakcyjna i angażująca – mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.

Audiobook promują reklamy na terenie Warszawy, gdzie firma działa najaktywniej Znajdują się one w przestrzeni miejskiej – na billboardach, siatkach wielkoformatowych, wiatach przystankowych, tyłach autobusów oraz w metrze. W ramach kampanii prowadzona jest także szeroka komunikacja na kanałach digital, w mediach społecznościowych, radiu i prasie.

Technologia AI w reklamie
Oprócz audiobooka, E.ON Polska na stronie kampanii udostępnia również quiz, który pozwala całym rodzinom sprawdzić swoją wiedzę z zakresu oszczędzania energii.

Do przygotowania kampanii została wykorzystana technologia AI ElevenLabs. W projekcie E.ON daje to  możliwość tworzenia personalizowanych opcji narracji i dowolnych wersji audiobooka, bez konieczności wizyty w profesjonalnym studiu nagraniowym. Dzięki temu, na stronie internetowej każdy słuchacz może stworzyć swoją własnąi niepowtarzalną historię. 

Kreację graficzną, landing page oraz Kalkulator Online – Szkoda Prądu opracowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Za działania digitalowe odpowiada agencja Sales & More, a planowanie i zakup mediów realizuje Mediaplus. Działania PR wspiera agencja MSL.

Dołącz do dyskusji: Artur Barciś w audiobooku od E.ON Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl