SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ASA sprawdzi reklamę Lynx Bullet (wideo)

Brytyjski regulator rynku reklamowego ASA (Advertising Standards Authority) wszczął postępowanie w sprawie reklamy marki dezodorantu dla mężczyzn Lynx Bullet.

W przygotowanej przez agencję Bartle Bogle Hegarty (BBH) reklamie widzimy młodego mężczyznę, którego nie zauważają mijające go na ulicy atrakcyjne kobiety, ale on widzi je w samej bieliźnie. W ostatniej scenie spotu mężczyzna spryskuje się dezodorantem Lynx Bullet i wtedy zwraca na niego uwagę młoda kobieta, która z kolei jego widzi w bieliźnie. Reklamę kończy głos lektora i hasło "Never miss an opportunity with new Lynx Bullet. Pocket Pulling Power."




ASA otrzymała 40 skarg na reklamę, zarzucających jej, że jest seksistowska i poniżająca wobec kobiet. Oskarża się ją również o to, że wykorzystanie słowa "bullet" łączy promowany produkt z używaniem broni.

To już czwarta w ostatnich czterech latach reklama dezodorantów z serii Lynx, w sprawie której ASA przeprowadzi dochodzenie. W poprzednich przypadkach regulator nie zdecydował się na wprowadzenie zakazów dla emisji spotów promujących należącą do koncernu Unilever markę.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: ASA sprawdzi reklamę Lynx Bullet (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl