Astrida Mierzejewska po 22 latach przeszła z Poczty Polskiej do Metro Advertising
Do zespołu Metro Advertising w Polsce dołączyła Astrida Mierzejewska, która objęła stanowisko head of business development.
Mierzejewska przez 22 lata pracowała w Poczcie Polskiej na stanowiskach związanych z obsługą klienta, z czasem przejmując odpowiedzialność za obsługę najważniejszych klientów. Od 2015 roku była dyrektorką ds. klientów kluczowych.
Astrida Mierzejewska ma doświadczenie w tworzeniu długotrwałych relacji z klientami kluczowymi i partnerami biznesowymi oraz w proaktywnym podejściu do poszukiwań nowych obszarów współpracy - podkreślono w komunikacie na temat dołączenia menadżerki do zespołu Metro Advertising.
Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej.
Metro Advertising to spółka należąca do niemieckiego holdingu handlowego Metro, świadcząca usługi reklamowe dla spółek należących do grupy, jak również dla klientów zewnętrznych w 28 krajach. Firma oferuje profesjonalne wsparcie sieci handlowych na wszystkich etapach realizacji procesu produkcji i dystrybucji materiałów reklamowych oraz planowania i zakupu mediów. Metro Advertising zatrudnia niemal 100 osób w swoich oddziałach w Düsseldorfie, Warszawie i Szanghaju.
Dołącz do dyskusji: Astrida Mierzejewska po 22 latach przeszła z Poczty Polskiej do Metro Advertising