Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox dołączają do IAA Polska
Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska dołączyły Publicis Media, Meetrics i Metro Advertising oraz Lotte Wedel i Adtoox.
Lotte Wedel to firma o prawie 170-letniej historii, jest m. in. właścicielem najstarszej w Polsce fabryki czekolady. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, międzynarodowego koncernu, założonego w 1948 roku. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.
Metro Advertising to spółka należąca do niemieckiego holdingu handlowego Metro, świadcząca usługi reklamowe dla spółek należących do grupy, jak również dla klientów zewnętrznych w 28 krajach. Firma oferuje profesjonalne wsparcie sieci handlowych na wszystkich etapach realizacji procesu produkcji i dystrybucji materiałów reklamowych oraz planowania i zakupu mediów. Metro Advertising zatrudnia niemal 100 osób w swoich oddziałach w Düsseldorfie, Warszawie i Szanghaju.
Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread.
Meetrics to powstała w 2008 r. technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów).
Meetrics jest pierwszą europejską firmą, która otrzymała akredytację amerykańskiej organizacji Media Rating Council, na audyt zarówno reklam display jak i reklam wideo. Posiada również certyfikat JICWEBS wydawany przez brytyjską organizację ABC zrzeszającą reklamodawców, agencje i media, a mającą na celu zapewnienie poszczególnym mediom przejrzystego i obiektywnego pomiaru.
Firma Adtoox powstała w wyniku porozumienia branżowego (JIC) przedstawicieli domów mediowych, agencji reklamowych, nadawców i stowarzyszenia reklamodawców - pod auspicjami Rady Reklamy Telewizyjnej w Szwecji. Celem Rady było m. in. skuteczne przeniesienie reklam telewizyjnych z taśm do plików i uzyskanie z tego tytułu jak największych korzyści. Obecnie Adtoox świadczy usługi tysiącom użytkowników oraz działa w 15 krajach na całym świecie. Adtoox obsługuje ponad 7000 marek od ponad 900 różnych reklamodawców. Jest zintegrowany z ponad 350 różnymi nadawcami i wydawcami oraz ma użytkowników wśród wszystkich międzynarodowych domów mediowych.
Obecnie IAA Polska ma już ponad 100 członków.
Dołącz do dyskusji: Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox dołączają do IAA Polska