At Media z niższymi cenami reklam w czerwcu
Broker At Media otworzył we czwartek sprzedaż czasu reklamowego na czerwiec. W pierwszej fazie sprzedaży (tzw. presales) CPP 30 sekundowego spotu w pakiecie At Max dla grupy komercyjnej 16-49 wyniesie 2 420 zł, o ponad 8 proc. mniej niż w maju br.
Zlecenia na zakup reklam w tym systemie przyjmowane będą w dniach 5-6 maja i bukowane w pierwszej kolejności. Sprzedaż pozostałych ratingów na czerwiec, zgodnie z wynegocjowanymi kosztami netto, rozpocznie się 10 maja br.
Zgodnie z polityką handlową brokera, reklamodawcy mogą sobie zapewnić obecność przy wybranych pozycjach programowych, a także zdecydować się na zakup kampanii w pojedynczych stacjach korzystając z oferty At Single, At Your Choice oraz pakietów spotów. Ceny zakupu pakietów At Your Choice i At Single tradycyjnie wyliczane będą na bazie ustalonego kosztu bazowego.
Dodatkowo reklamodawcy mają możliwość rezerwowania dowolnego udziału pasma prime-time (godz. 18.00-22:59) w swoich czerwcowych kampaniach. Indeks zakupu prime-time wynosi 1,25 ceny bazowej.
At Media ma w swoim portfolio 53 kanały tematyczne.
Dołącz do dyskusji: At Media z niższymi cenami reklam w czerwcu