ATM Grupa z wyższymi przychodami, ale spadły wpływy reklamowe ATM Rozrywki
ATM Grupa w I kwartale br. zanotowała wzrost całkowitych przychodów, ale spadły wpływy reklamowe kanału ATM Rozrywka. Mniejszy niż rok wcześniej był też zysk netto firmy.
W I kwartale br. całkowite przychody ATM Grupy ze sprzedaży wyniosły 33,07 mln zł. Było to 12,34 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Główne źródło przychodów firmy to cały czas produkcja telewizyjna i filmowa. Wpływy z tego tytułu w okresie od stycznia do marca br. wyniosły 20,87 mln zł, co oznacza wzrost aż o 24,27 proc.
Przychody z zarządzania zasobami trwałymi (m.in. wynajem studiów i sprzętu) uplasowały się na poziomie 7 mln zł, podczas gdy rok wcześniej wynosiły 7,51 mln zł. Z kolei wpływy naziemnego kanału ATM Rozrywka ze sprzedaży czasu reklamowego spadły z 4,93 mln zł do 4,57 mln zł.
ATM Grupa w I kwartale br. wypracowała 3,54 mln zł zysku operacyjnego wobec 3,34 mln zł rok wcześniej. Natomiast zysk netto firmy spadł o 8,8 proc do 3,66 mln zł.
Spółka wraz z firmami zależnymi odpowiada za produkcję m.in. seriali „Ranczo”, „Ojciec Mateusz” i „Strażacy” dla TVP, „Świat według Kiepskich”, „Pierwsza miłość” i "Pielęgniarki" dla Polsatu czy „Policjantki i policjanci” dla TV4. Dysponuje też m.in. obiektem ATM Studio, który wynajmuje innym producentom telewizyjnym.
Dołącz do dyskusji: ATM Grupa z wyższymi przychodami, ale spadły wpływy reklamowe ATM Rozrywki
Wiele ofert różnych firm dla każdego w jednym miejscu.