Tłumacz języka finansowego reklamuje serwis dla inwestorów Aviva24.pl (wideo)
Firma Aviva Investors TFI uruchomiła serwis internetowy dla inwestorów indywidualnych Aviva24.pl. Wspiera to kampania reklamowa z tłumaczem języka finansowego, którą przygotowały i realizują firmy marketingowe Young&Rubicam, Papaya Films, Blue449 i Zoom bsc.
Na Aviva24.pl do dyspozycji klientów jest pięć funduszy Aviva Investors o różnym stopniu ryzyka i poziomie potencjalnych zysków, minimalna wysokość pierwszej wpłaty wynosi 100 zł. Klienci mogą korzystać ze wsparcia konsultantów, dostępnego codziennie od 9 do 23 telefonicznie, poprzez czat lub mailowo, na stronie dostępne są również materiały edukacyjne.
- Klienci cenią sobie wybór funduszu spośród krótkiej listy propozycji. Potrzebują też pomocy w poprawnym rozumieniu, co oznacza „niski” lub „wysoki” poziom ryzyka. Jasno pokazujemy więc, ile dany fundusz zarabiał i tracił w określonych przedziałach czasowych w swojej dotychczasowej historii. Stawiamy na komunikację i transakcje online, bo najwięcej zapytanych w naszym badaniu - 39 proc. - chce wszystko sprawdzić i załatwić przez internet - podkreśla Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI.
Uruchomienie serwisu wspiera loteria, w której należy zainwestować na stronie minimum tysiąc zł i zgłosić udział w akcji (każe tysiąc zł to jeden los). Do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X. Loteria potrwa do 1 czerwca br.
Z kolei w kampanii reklamowej występuje tłumacz języka finansowego, który wyjaśnia klientowi zawiłe, specjalistyczne sformułowania doradcy finansowego.
Działania reklamowe obejmują telewizję i internet. Strategię kampanii we własnym zakresie przygotowała Aviva, kreacją zajęła się agencja reklamowa Young&Rubicam, spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue449, a za wsparcie w zakresie PR - agencja Zoom bsc.
Dołącz do dyskusji: Tłumacz języka finansowego reklamuje serwis dla inwestorów Aviva24.pl (wideo)
Zaakceptowany do rozważenia: projekt z oryginalnymi pomysłami lub po prostu nowa nisza pojawiająca się na rynku biznesowym i możliwe zalety istniejącego analogu, wyraźna przewaga innych analogów, jeśli są obecne na rynkach zagranicznych.
Ten obszar nie jest ważny. Okres zwrotu z 1 do 25 lat.
Wielkość inwestycji i warunki współpracy są ustalane osobno w każdym przypadku.
Kontaktujemy się wyłącznie z klientami z interesującym planem biznesowym.
Możesz skontaktować się ze mną poprzez e-mail: diamondbusinessloans@aol.com
Witryna: diamond-business-loans.jimdosite.com