„Bądź bardziej” - Jose Mourinho reklamuje Lipton Ice Tea także w Polsce (wideo)
Ruszyła polska odsłona kampanii Lipton Ice Tea z udziałem jej nowego ambasadora marketingowego - trenera piłkarskiego Jose Mourinho. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Gutenberg Networks, Brand Fibres i Media Direction OMD.
Spot Lipton Ice Tea pokazuje, jak Jose Mourinho po meczu w upalny dzień jest w tak złym nastroju, że nie chce rozmawiać z prasą (w rzeczywistości jest znany z błyskotliwych konferencji prasowych), ale po wypiciu promowanego napoju szybko się rozchmurza, włącza zraszacze na boisku i bawi się z kibicami.
Kampania jest oparta na haśle „Bądź bardziej” (i tagu #BadzBardziej), będącym spolszczeniem globalnego „Be more tea”. Jest ono od kilku lat wykorzystywane w komunikacji marketingowej Lipton Ice Tea.
Jose Mourinho został globalnym ambasadorem reklamowym tej marki na początku br. Spot, który zaczyna być teraz emitowany w Polsce, od marca jest już pokazywany w różnych krajach.
Kampania obejmuje telewizję (kanały główne i tematycze), kina, outdoor (wielkoformatowe siatki w ruchliwych miejscach Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Katowic, Gdyni), internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Jej obecna odsłona potrwa do września.
Globalnie kreacją reklam zajęła się agencja Gutenberg Networks z Londynu, a za ich adaptację na polski rynek oraz aktywności w social media odpowiada agencja Brand Fibres. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: „Bądź bardziej” - Jose Mourinho reklamuje Lipton Ice Tea także w Polsce (wideo)