Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk spotykają się na moście w reklamie przejęcia eurobanku przez Bank Millennium (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca fuzję eurobanku z Bankiem Millennium, występują w niej ambasadorzy marketingowi obu banków: Piotr Adamczyk i Radosław Kotarski. To ostatnia kampania z udziałem Adamczyka, bo marka eurobank znika z rynku.
- Bank Millennium i eurobank działają już pod jedną marką, jesteśmy jednym zespołem. W reklamie, w której mowa o naszej integracji, występują Piotr Adamczyk, który przez wiele lat pojawiał się w reklamach eurobanku oraz Radek Kotarski, występujący w spotach Millennium. Symbolikę tego spotkania wzmacnia jego sceneria - Gdańsk, który ma szczególne znaczenie w historii Banku Millennium, oraz most Ołowianka - tak kampanię opisuje Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.
- Mosty od zawsze skracały dystans i łączyły ludzi, a my dziś cieszymy się, że możemy witać szersze grono klientów w połączonym banku - dodaje.
Akcja reklamowa rusza w poniedziałek, obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne) oraz internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcją zajął się Corner Shop, media kupił dom mediowy Initiative Media, a działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.
Koniec marki eurobank i reklam z Adamczykiem
11 listopada skończyła się fuzja operacyjna Banku Millennium z eurobankiem, przejętym w połowie br. W dłuższy weekend klienci obu zostali przeniesieni do jednego systemu bankowego opartego na obecnym systemie Banku Millennium. Natomiast wszystkie oddziały dotychczasowej sieci własnej i franczyzowej eurobanku zostały wyposażone w materiały marketingowe obowiązujące w oddziałach Banku Millennium..
Tym samym marka eurobank po 16 latach obecności znika z rynku .Zadebiutowała w 2003 roku, po kupnie Banku Społem przez spółkę Mariusza Łukasiewicza oraz połączeniu jej z Bankiem Wschodnim. W 2005 roku, po śmierci Łukasiewicza, eurobank został przejęty przez Société Générale.
Piotr Adamczyk w reklamach eurobanku występował od połowy 2012 roku, ostatnio przez ponad rok na drugim planie, bo głównymi bohaterami była trójka zabawnych wampirów. Obsługą reklamową banku zajmowały się agencja Leo Burnett i dom mediowy Starcom.
Adamczyk nie będzie występował w kolejnych reklamach Banku Millennium, ich bohaterem tak jak przez minione pięć lat będzie Radosław Kotarski. - W tym momencie nie planujemy innej kampanii z udziałem Piotra Adamczyka - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.
Bank Millennium zapłacił 1,83 mld zł za Euro Bank
Kupno Euro Bank zostało ogłoszone przez Bank Millennium na początku listopada ub.r. Cena za 99,8 proc. akcji to 1,833 mld zł, ponadto Bank Millennium zobowiązał się spłacić finansowanie Euro Banku wobec jego poprzedniego właściciela - francuskiej grupy Société Générale.
Na początku stycznia zgodę na transakcję wydał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a pod koniec maja Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała, że nie ma wobec niej zastrzeżeń.
Po decyzji KNF-u Bank Millennium sfinalizował zakup: oprócz ustalonej ceny spłacił ok. 3,8 mld zł finansowania uprzywilejowanego, które Euro Bankowi udzieliła grupa Société Générale. Zaznaczono, że ostateczna kwota transakcji zgodnie z umową może jeszcze zostać skorygowana, a Bank Millennium sfinansował ją bez pozyskania dodatkowych kapitałów własnych.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk spotykają się na moście w reklamie przejęcia eurobanku przez Bank Millennium (wideo)
A po polsku?