Bank Millennium z Radosławem Kotarskim reklamuje aplikację na smartwatche (wideo)
W nowej kampanii reklamowej z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego Bank Millennium prezentuje swoją aplikację mobilną w wersji na smartwatche. Akcję przygotowały i realizują firmy Change, Initiative Warszawa i Isobar Poland.
Kampania pokazuje, że smartwatchowa aplikacja Banku Millennium pozwala podczas letniego spaceru czy treningu biegowego szybko sprawdzać saldo rachunków i kart, znaleźć najbliższy bankomat lub oddział banku skorzystać z nawigacji, przeglądać aktualne kursy walut oraz realizować płatności w systemie BLIK.
Reklamy informują też o promocji „Zyskaj 360 zł”, w ramach której nowy posiadacz Konta 360° (w wersji standardowej lub studenckiej), który aktywuje aplikację mobilną, może otrzymać zwrot 2 proc. wydatków dokonanych kartą do konta i 10 proc. wartości transakcji BLIK (maksymalnie 60 zł miesięcznie przez pół roku).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie.
Kreacją spotu zajęła się agencja Change, za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland, a media kupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Bank Millennium z Radosławem Kotarskim reklamuje aplikację na smartwatche (wideo)
Chyba że przelew za 1 milion ma przyjść...