Radosław Kotarski i Włodek Markowicz w kampanii inFakt
Ruszyła odświeżona odsłona kampanii inFaktu. W rolach głównych Radosław Kotarski i Włodek Markowicz.
To już trzecia odsłona ogólnopolskiej kampanii inFaktu – firmy z branży księgowo-technologicznej.
Całość kampanii opiera się na znanym schemacie lekarza oraz pacjenta. Do współpracy zaproszony został Radosław Kotarski, który wciela się w pacjenta, szukającego porad na bezproblemowe prowadzenie firmy. W roli lekarza, posiadającego receptę na zdrową księgowość, możemy zobaczyć Włodka Markowicza.
Tegoroczna kampania inFaktu prowadzona jest wielokanałowo – zarówno offline i online. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć między innymi w TVN, TVN 24 oraz TVP1 i TVP Sport. Szeroka komunikacja spotu radiowego zakłada rozgłośnie, takie jak RMF FM i Radio Zet.
Marka wynajęła także przestrzeń outdoorową w najbardziej ruchliwych miejscach Warszawy. Billboardy i citylighty z Radkiem Kotarskim i Włodkiem Markowiczem pojawiają się w sumie 16 nowych miejscach.
Marka pracuje wewnętrznie zarówno nad kreacją, realizacją, jak i postprodukcją materiałów. Zakup przestrzeni medialnej także przebiega bez udziału domów mediowych.
Za odświeżoną wersję kampanii odpowiedzialny jest Łukasz Markiewicz – współtwórca rebrandingu RMF, autor szaty graficznej kilku edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. W przeszłości pracował jako Art Director przy projekcie Muzeum Czartoryskich w Krakowie, a także tworzył branding Hydropolis we Wrocławiu.
Natomiast od października 2023 roku związany jest jako art director z inFaktem.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski i Włodek Markowicz w kampanii inFakt